  • Data: 2005-05-09 20:11:58
    Temat: Re: kupno wadliwego samochodu.
    Od: "Góral" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz przypuscmy tak - kupiles komputer z salonu komputerowego,
    > podlacza Tobie go do gniazdka i pokazuje przez 5 minut. Kupujesz,
    > wlaczasz go, chodzi 15 minut a pozniej wielka zawiecha i nie mozesz
    > nawet go wlaczyc. Co robisz?
    Czy Ty nie rozumiesz że kupiłeś UŻYWANY samochód?
    Jeżeli ja kupiłbym używany komputer który padłby mi po 5 minutach to miałbym
    pretensje do siebie, że dałem się zrobić w konia. Taki jest urok używanych
    rzeczy.

    A teraz przypuśćmy tak... sprzedajesz samochód ze zużytym silnikiem. Gościu
    który go kupuje dobrze zna stan silnika ze słuchu ale nie daje po sobie nic
    poznać. Po tygodniu przychodzi do Ciebie i mówi: dawaj mi tu 2 tysiace bo
    silnik jest zużyty.

    PS. W samochodzie za 10 tys nie podejrzewałbym nawet że może być silnik:-)

    --
    Góral