  • 1. Data: 2002-11-19 19:28:13
    Temat: kupno a zamiana
    Od: "aha" <a...@p...vir.pl>

    Witajcie

    Mam możliwość kupna segmentu z uwzględnieniem w rozliczeniuj mojego
    mieszkania. Czy umowa zamiany jest jakoś korzystniejsza niż dwie umowy
    kupna-sprzedaży czy nie ma to znaczenia? Jeśli było w archiwum to powiedzcie
    gdzie je znaleźć bo na googlach mi się nie udało. Jak do takich transakcji
    podchodzą agencje obrotu nieruchomościami? Segment znaleźliśmy poprzez
    agencje ale zainteresowanie moim mieszkaniem wyniknęło niezależnie.
    A może podeślecie mi jakieś linki dla niefachowców od prawa?
    Z góry dzięki za pomoc

    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2002-11-21 09:39:25
    Temat: Re: kupno a zamiana
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "aha" <a...@p...vir.pl> wrote in message
> [...]
    > agencje ale zainteresowanie moim mieszkaniem wyniknęło niezależnie.
    > A może podeślecie mi jakieś linki dla niefachowców od prawa?

    I tak bez notariusza sie nie obejdzie - rygor niewaznosci.
    A notariusz fachowo i za darmo (skasuje przy podpisaniu umowy)
    wyliczy co i jak.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-11-21 19:36:40
    Od: "aha" <a...@p...vir.pl>

    > I tak bez notariusza sie nie obejdzie - rygor niewaznosci.
    > A notariusz fachowo i za darmo (skasuje przy podpisaniu umowy)
    > wyliczy co i jak.

    Dzięki za odpowiedź, może źle się wyraziłem, ja tu nie chcę nikogo wykiwać
    raczej chodzi mi o to, żeby samemu nie zostać oszukanym lub inaczej
    przeszacowanym z kosztami. Jeżeli poniosę koszty takie jak przy kupnie
    segmentu to z mojego punktu widzenia będzie OK ale jeżeli agencja a tym
    bardziej notariusz zacznie mi śpiewać coś za jakieś nietypowości to
    chciałbym wiedzieć jak się zachować i nie trzasnąć drzwiami bez powodu.

    Pozdrawiam i ciągle liczę na dobre rady:))

    Adam