    From: "aha" <a...@p...vir.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kupno a zamiana
    Date: Tue, 19 Nov 2002 20:28:13 +0100

    Witajcie

    Mam możliwość kupna segmentu z uwzględnieniem w rozliczeniuj mojego
    mieszkania. Czy umowa zamiany jest jakoś korzystniejsza niż dwie umowy
    kupna-sprzedaży czy nie ma to znaczenia? Jeśli było w archiwum to powiedzcie
    gdzie je znaleźć bo na googlach mi się nie udało. Jak do takich transakcji
    podchodzą agencje obrotu nieruchomościami? Segment znaleźliśmy poprzez
    agencje ale zainteresowanie moim mieszkaniem wyniknęło niezależnie.
    A może podeślecie mi jakieś linki dla niefachowców od prawa?
    Z góry dzięki za pomoc

    Pozdrawiam Adam