eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoku przestrodze! › Re: ku przestrodze!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ku przestrodze!
    Date: Mon, 18 Oct 2004 13:59:13 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <cl0b8q$kd5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cl088u$sgq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-0.infoland.int.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1098100826 20901 80.55.247.114 (18 Oct 2004 12:00:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Oct 2004 12:00:26 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cl088u$sgq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: jakec1
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.8 (Windows/20040913)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:248789
    [ ukryj nagłówki ]

    jary napisał(a):

    [ciach]

    > narazaniu go na dodatkowe koszty. Proba znalezienia kompromisu spelzla na
    > niczym a sprzedawca nawymyslal mi od nierozumnych, glupkow i mial pretensje,
    > ze wogole smiem sie odezwac i zwrocic mu uwage,ze sie pomylil.
    > Najzwyczajniej zrobil mnie w konia. Oczywiscie pokryje nalezna fakture i
    > pewnie nastepna tez,ale najlepszym rozwiazaniem dla mnie byloby
    > zrezygnowanie z ich uslug i znalezienie innego operatora. Czy mam na to
    > jakas szanse? co powinienem zrobic?

    Napisać skargę gdzieś wyżej...

    Mieszkam w małym miasteczku, w którym do niedawna nie było salonów
    firmowych opertatorów. Chciałem przejśc z prepaid na abo. Całość
    opercaji postanowiłem przeprowadzić przez net, bo nie opłacało mi się za
    bardzo jeździć kilka razy (nie mam samochodu) do najbliższego punktu.
    Niestety, ale z różnych względów niezależnych odemnie (zła infomracja w
    BOKu, niepotrzebnie wysłana karta SIM, brak informacji dla kuriera, że
    ma coś odemnie odebrać) cała operacja przedłużyła się do.... 2 miesięcy.
    No i później jeszcze szybciej przełączonono mnie nie abo niż obiecano -
    straciłem kasę na karcie. Wkurzyłem się i napisałem w sumie nie skarkę,
    ale taką swoją opinię do PLUSa - co o tym myślę i że nie będę już nigdy
    w życiu polecał ich usług nikomu znajomemu...
    Po tygodniu telefon z przeprosinami + propozycja zaodśćuczynienia -
    anulowanie pierwszej faktury + pakiet darmowych minut. I to mi się
    spodobało bardzo :)

    Pisz. Pisz wyżej - jakaś reakcja powinna być.

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1