    From: "Jano1" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kto ma rację?czy wygram z operatorem GSM?
    Date: Fri, 25 Feb 2005 23:51:40 +0100

    Umowa zawarta na czas nieoznaczony.W Regulaminie zawarowany termin
    wypowiedzenia 30 dni od wpływu pisma do Działu Obsługi Klienta.Przecież nie
    wiem kiedy naprawdę przesłane tam pismo dotrze.Wysyłam 36 dni przed
    planowanym terminem ale z konkretnym zastrzeżeniem o jaki dzień mi
    chodzi.Operator nie uwzględnia tego terminu i wyłącza usługi dokładnie w 30
    dniu od wpływu pisma.Nadto przewiduje karę za rzekome zerwanie umowy.Jak to
    się ma do kodeksu cywilnego w przedmiocie rozwiązywania umów.Operator trwa
    na swoim stanowisku.Czy ważniejsza jest interpretacja regulaminu? Kopać sie
    z koniem? czy trwać do ewentualnej rozprawy sądowej? Pzd.All Janusz