    From: "Jano1" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto ma rację?czy wygram z operatorem GSM?
    Date: Sat, 26 Feb 2005 00:16:37 +0100

    Dzieki za odzew.Tak,tak chodzi o dodatniego...Miałem na czas nieoznaczony z
    promocją 12 miesięczną .Aby nie przegapić tego terminu - na 30 dni
    powiadomić o rezygnacji napisałem wypowiedzenie,że rezygnuję z konkretną
    datą tj.12 okresem rozliczeniowym i dałem to pośrednikowi w salonie 36 dni
    wcześniej,aby nie twierdzili,że dotarło po termnie.On to przesłał faksem
    niezwłocznie,a operator dokładnie w 30 dzień wyłączył usługi,traktujac z
    tym dniem że umowa została zerwana.Uważałem,że wcześniejsza zapowiedź z
    konkretną datą jest wiążąca.Oni natomiast trwają na stanowisku,że musiało to
    nastąpić dokładnie w 30 dniu i przez to traktuja,że nie dotrwałem do końca
    okresu promocji i żądają zapłaty kary za niedotrzymanie pełnego 12
    miesięcznego okresu rozliczeniowego.Mówiąc wprost,traktują wybiórczo co
    napisałem tj.rezygnację przyjeli ale według swoich wyliczeń terminów
    stwierdzając,że mogę sobie wnioskować do woli.
    Janusz