  • 1. Data: 2004-04-23 10:58:09
    Temat: Obliczanie dochodu/osobe
    Od: "Bartess" <b...@i...pl>

    Witam
    Moze dziwne pytanie.. Jak obliczyc dochod na osobe - pytam ze wzgledu na
    zasilek rodzinny i nowe zasady jego wyplacania.
    Juz w krotce spodziewamy sie dziecka. Nie wiem czy przy obliczaniu dochodu
    na osobe moge sobie odjac od dochodu kwote alimentow jaka place na syna z
    poprzedniego zwiazku?

    Pzodr.
    Bartek

  • 2. Data: 2004-04-23 12:53:09
    Temat: Re: Obliczanie dochodu/osobe
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Bartess" <b...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c6ast9$aa8$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > Juz w krotce spodziewamy sie dziecka. Nie wiem czy przy obliczaniu
    > dochodu na osobe moge sobie odjac od dochodu kwote alimentow jaka place

    Wcale nie dziwne. To przecież są Twoje pieniądze i
    trzeba o nie dbać.

    U S T A W A
    z dnia 28 listopada 2003 r.
    o świadczeniach rodzinnych

    Ilekroć w ustawie jest mowa o:
    1) dochodzie - oznacza to, *po odliczeniu kwot alimentów*
    *świadczonych na rzecz innych osób* :
    a) "tu wyliczanka co zalicza się do dochodu"

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym