    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kto kupił WORD 97 z myszą?
    Date: Fri, 23 Apr 2004 13:56:51 +0200

    Staram się wyjaśnić małe co nieco z infolinią M$ i do momentu, kiedy
    rowmawiałem telefonicznie z nimi odpowiedzi były skrajne , w chwili obecnej
    prowadzimy dialog ..
    jedno pytanie
    jedna odpowiedź.....

    mam pytanie do grupowiczów:
    Czy ktoś kupił WORDA 97 OEM, wraz z myszą a nie komputerem...... ?????

    pozdrawiam
    fart

    dodam, że zupełnie inna gadka jest teraz, jak już dostaję odpowiedzi na
    piśmie
    jakoś im się to inaczej układają te odpowiedzi
    dwa miesiące dzwoniłem aaaaaaaaaaaaaaa ............ szkoda gadać