  • 1. Data: 2011-11-10 19:53:42
    Temat: darmowe przejazdy koleja
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Jakie sytuacja i kto jest uprawniony do darmowych przejazdów koleją?
    Pytam, bo widziałem w pociągu jak jeden koleś zamiast biletu przedstawił
    jakieś urzędowe zaświadczenie, druk formatu a4 z czerwonymi pieczątkami.
    Pociąg 2 klasy, przewozy regionalne, gość w wieku 20 lat wyglądał jakby
    jechał do jednostki wojskowej lub zakładu poprawczego... To tyle ze
    szczegółów, ale to tylko moje domysły.

  • 2. Data: 2011-11-10 20:31:40
    Temat: Re: darmowe przejazdy koleja
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.11.2011 20:53, fenek pisze:
> [...]
    > Pociąg 2 klasy, przewozy regionalne, gość w wieku 20 lat wyglądał jakby
    > jechał do jednostki wojskowej lub zakładu poprawczego... To tyle ze

    Jezusie!

    http://lmgtfy.com/?q=pkp+100%25+zni%C5%BCki&l=1

  • 3. Data: 2011-11-10 23:07:59
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Jezusie!
    >
    > http://lmgtfy.com/?q=pkp+100%25+zni%C5%BCki&l=1

    No i co się tak podniecasz?
    Gościu o którym pisze wątkotwórca nie należy do żadnej grupy z twojego
    zestawienia.
    To musiał być poborowy.
    ( do więzienia za darmo się jeszcze nie jeździ, chociaż chyży może o tym
    pomyśli)

    macso

  • 4. Data: 2011-11-10 23:15:42
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Jezusie!
    >
    > http://lmgtfy.com/?q=pkp+100%25+zni%C5%BCki&l=1

    100% zniżki zamiast przejazd bezpłatny, no w porządku, fachowe
    nazewnictwo, ale pod którą kategorię podpada ten gościu?
    Miał trochę więcej niż 4 lata, a jego mundurem był dres, nic nie płacił
    i nie okazywał żadnego dokumentu oprócz tego pisma, żołnierze których
    widywałem zawsze mieli bilety.

  • 5. Data: 2011-11-10 23:25:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.11.2011 00:07, macso pisze:

> [...]
    > zestawienia.
    > To musiał być poborowy.
    > ( do więzienia za darmo się jeszcze nie jeździ, chociaż chyży może o tym

    Skad wiesz czopie, byles tam i trzymales go za reke?

  • 6. Data: 2011-11-11 00:09:30
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "neoniusz"

    > Skad wiesz czopie, byles tam i trzymales go za reke?

    to nie podsyłaj linków których nie czytasz wieśniaku.
    i widzę nie odróżniasz zniżki od przejazdu bezpłatnego

    macso

  • 7. Data: 2011-11-11 03:00:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-11 00:15, fenek pisze:

    > nie okazywał żadnego dokumentu oprócz tego pisma,

    Aha.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 8. Data: 2011-11-11 07:04:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "fenek" napisał w wiadomości grup
    > Miał trochę więcej niż 4 lata, a jego mundurem był dres, nic nie płacił i nie
    > okazywał żadnego dokumentu oprócz tego pisma, żołnierze których widywałem
    > zawsze mieli bilety.

    Może prosił o wypisanie biletu, ale konduktor uznał, że nie ma sensu (szkoda
    papieru, skoro ma 100% zniżki).

  • 9. Data: 2011-11-11 10:52:33
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:j9i34c$tq5$1@node2.news.atman.pl...

    > Aha.

    Nie aha, tylko dlatego tak mnie to interesuje, nawet do biletu kupionego
    przez internet trzeba przedstawić dowód, a tu jakiś kwit i jazda gratis
    na piękne oczy?

  • 10. Data: 2011-11-11 11:20:17
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

> [...]
    > Pociąg 2 klasy, przewozy regionalne, gość w wieku 20 lat wyglądał jakby
    > jechał do jednostki wojskowej lub zakładu poprawczego... To tyle ze

    Moze byl, zagubionym w czasie, chrzesniakiem Moscickiego?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ignacy_Mo%C5%9Bcicki#.2
    2Chrze.C5.9Bniacy.22_Mo.C5.9Bcickiego