  • 1. Data: 2011-05-17 11:35:57
    Temat: [kronika2prl] Wicie, rozumiecie, pragmatyka...
    Od: mi <m...@o...pl>

    Dziś w roli głównej szef instytucji gromadzącej od ponad półwiecza kwiat
    skurwiałych funkcjonariuszy I i II PRL.
    http://wyborcza.pl/1,75248,9586916,Odcieto_garb__kto
    ry_uwieral_prokurature.html
    Godny zainteresowania jest fragmenty:

    "AS: (o zabiciu Bin Ladena) Jako sędzia i człowiek wolałbym, żeby go
    schwytano i osądzono. Jako obserwator zdarzeń politycznych nie mogę być
    wolny od emocji (...)"
    "AS: Gdyby ben Ladena schwytano i próbowano osądzić, spowodowałoby to
    niesłychane komplikacje prawno-organizacyjne z procesem."

    Facet zawodowo powinien być wolny od emocji, a jeśli nie jest to
    powinien paść kozy a nie pracować jako sędzia lub prokurator. Publicznie
    udziela tylko lekko zakamuflowanego poparcia zabiciu z zimną krwią kilku
    ludzi, bo... jest obserwatorem zdarzeń politycznych? WTF?! Chce
    powiedzieć, że nie myśli tylko ogląda obrazki medialne? Że jako sędzia i
    prokurator udziela poparcia dla linczy w wykonaniu przedstawicieli państwa?

    Teraz gdy Juzka z Wólki posądzą o kradzież kury a przedsiębiorcę Jana K.
    o działanie na szkodę własnej spółki to... będzie wiadomo, że wicie,
    rozumicie, pragratyka. Gdyby próbowano osądzić, spowodowałoby to
    niesłychane komplikacje prawno-organizacyjne z procesem. Bez sądu go
    zamknąć. Niech posiedzi do sprawy, skruszeje niczym marynowane miąsko,
    straci majątek, zdrowie, reputację. Sami wicie, rozumicie...

    Warte przypomnienia są fakty:
    - nie przedstawiono ŻADNYCH dowodów na konkretne czyny Bin Ladena,
    organizowano tylko medialne, orwellowskie seanse nienawiści
    - Amerykanie i Brytyjczycy przedstawiali dotąd wiele tez całkowicie
    wyssanych z palca. Choćby tę o ciężarówkach-widmach z bronią biologiczną.
    - podczas akcji zginęli inni, przypadkowi cywile!
    - podejrzewam, że schwytanie Bin Ladena i udzielenie mu głosu byłoby
    niezwykle interesujące i tego obawiali się Amerykanie.

    Panie Seremet, przyznaję panu prywatnie, jednogłośnie i bez sprzeciwu ;)
    za cytowaną wypowiedź tytuł Mendy Generalnej. I doceniam, że mówi pan to
    jako zarówno prokurator jak i sędzia karnista. Odsłania pan twarz
    wymiaru sprawiedliwości w II PRL.

    I pomyśleć, że A.Seremet prezentuje łagodniejszą twarz prokuratury a
    PRL-owski skurwiały beton tylko czeka by przejąć kontrolę nad prokuraturą.

  • 2. Data: 2011-05-17 19:01:29
    Temat: Re: [kronika2prl] Wicie, rozumiecie, pragmatyka...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 13:35:57 +0200, mi napisał(a):

> [...]
    >
    > I pomyśleć, że A.Seremet prezentuje łagodniejszą twarz prokuratury a
    > PRL-owski skurwiały beton tylko czeka by przejąć kontrolę nad prokuraturą.

    Całkowicie Cię popieram!

    Twój post dedykuję wszystkim tym, którzy tak po prostu, emocjonując się jak
    "zwykli" ludzie, "się cieszą ze śmierci BL". Może zobaczą, do kogo są
    podobni.
    Czy wolno im jednak "się cieszyć" z linczu tylko dlatego, że jego ofiarą
    stał się przestępca (o ile nim jest... i o ile to w ogóle właściwa osoba)
    tylko dlatego, że... nie są sędziami?
    Ależ są! - każdy w swoim sumieniu osądza innych. Należy liczyć na taką samą
    sprawiedliwość wobec samego siebie, jakie wyroki wydało się na innych.

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO: