  • 11. Data: 2010-07-23 09:51:09
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-07-22 23:14, mi pisze:
    > I tylko te wstrętne pisiory albo wszędzie widzą spiski, albo większe
    > kratki, albo podważają jedynie słuszne prawdy II PRL. A to kaczystowskie
    > wstręciuchy.
    >
    > mi
    > *) ~16% powierzchni więcej.

    zagłosowałeś na Komorowskiego bo kratka była większa i teraz płaczesz? :D
    na to to tylko najgorsza oferma może się złapać :)

  • 12. Data: 2010-07-23 10:25:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 10:04:43 +0200, mi napisał(a):
    > Jeśli kratka większa przy Bronkociole to powód do wykpienia Kaczora.

    Nie, robienie afery o rozmiar kratki to kpiny z wyborców Kaczora.
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2010-07-23 10:35:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Nie, robienie afery o rozmiar kratki to kpiny z wyborców Kaczora.

    Tu chodzi o zasadę, a nie o fakt, czy kratka utrudniała oddanie
    poprawnego głosu.

    Bo czymże jest gwałt? Toż to przecież tylko ocieranie się, w dodatku
    często przez gumę. O co tu robić aferę. O zasady? Większość - jak widać
    - ma je w głębokim poważaniu.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-07-23 11:17:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-07-2010 12:35, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Bo czymże jest gwałt? Toż to przecież tylko ocieranie się, w dodatku
    > często przez gumę. O co tu robić aferę. O zasady? Większość - jak widać

    Czy Twoja matka wie, ze uważasz ją za wartą niewiele więcej, niż kawałek
    papieru i gdyby została zgwałcona, to byś się specjalnie nie przejął? W
    końcu ktoś się tylko o nią poocierał...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 15. Data: 2010-07-23 11:21:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maddy pisze:

    > Czy Twoja matka wie, ze uważasz ją za wartą niewiele więcej, niż kawałek
    > papieru i gdyby została zgwałcona, to byś się specjalnie nie przejął? W
    > końcu ktoś się tylko o nią poocierał...

    Dyskutuj sama ze sobą, skoro wiesz lepiej co myślę.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-07-23 12:36:14
    Od: mi <m...@o...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Nie, robienie afery o rozmiar kratki to kpiny z wyborców Kaczora.

    Już wyobrażam sobie to ujadanie Wybiórczej o większy rozmiar kratki,
    gdyby miałby ją Kaczor. Toż to kaczyzm w czystej postaci byłby. Zamach
    na demokrację.

    Odpowiem Ci, Jacku - NIErobienie afery z większej kratki Bronka to kpina
    z demokracji.

    mi

  • 17. Data: 2010-07-23 12:43:37
    Od: mi <m...@o...pl>

    komar wrote:
    > zagłosowałeś na Komorowskiego bo kratka była większa i teraz płaczesz? :D
    > na to to tylko najgorsza oferma może się złapać :)

    Jesteś czytelnikiem Wybiórczej i teraz płaczesz, że szmata znowu nie
    miała racji? :D
    Na to tylko najgorszy wykształciuch może się złapać. :)

    mi

  • 18. Data: 2010-07-23 12:49:28
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > Czy Twoja matka wie, ze uważasz ją za wartą niewiele więcej, niż kawałek
    > papieru i gdyby została zgwałcona, to byś się specjalnie nie przejął? W końcu
    > ktoś się tylko o nią poocierał...

    jak to bylo z ta ironia kopiaca w dupe? ;)

  • 19. Data: 2010-07-23 13:06:29
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał

    > Odpowiem Ci, Jacku - NIErobienie afery z większej kratki Bronka to kpina
    > z demokracji.

    Tak, tak, oczywiście, naród po prostu nie może się już doczekać kolejnej
    afery, tym razem pod tytułem Kratka Bronka Gate.
    To przecież jedna z najważniejszych spraw, jakimi powinien się teraz zająć
    rząd, a może nawet i sam Pan Prezydent osobiście.
    Co tam jakieś emerytury, reformy zdrowia czy elektrownie atomowe.
    KRATKA BRONKA TO PRIORYTET!!! Trzeba dodatkowo sprawdzić, czy na pewno nie
    miała babci w Armii Czerwonej.

  • 20. Data: 2010-07-23 13:20:16
    Od: mi <m...@o...pl>

    Krzysztof wrote:
    > Tak, tak, oczywiście, naród po prostu nie może się już doczekać kolejnej
    > afery, tym razem pod tytułem Kratka Bronka Gate.

    Widzę, że pan propagandysta albo lubiący być traktowany jak idiota.

    Pewnie wyimaginowane małpki albo równie wyimaginowany alkoholizm
    Kaczyńskiego są ważniejsze od prawdziwych różnic w wielkości kratek na
    karcie wyborczej, bo GWno pierwszemu poświęciło kilka artykułów a
    drugiemu ani jednego.

    mi