  • 1. Data: 2005-08-16 18:00:56
    Temat: kradziez w hotelu, pytanie
    Od: "jane" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Skradziono mi w hotelu laptopa(kradziez z wlamaniem, zgloszone na policje).
    Firma w ktorej ubezpieczony jest hotel, zazyczyla sobie faktury na sprzet i
    kwoty moich roszczen, w zwiazku z czym mam pytanie.
    Laptop byl kupiony w grudniu 2003 za 6500zl i taka kwota jest na fakturze,
    jaka kwote podac ubezpieczycielowi? czy oni to wycenia jakos po swojemu?
    Wartosc rynkowa tego modelu w tej chwili to kolo 3000zl i do tego jeszcze
    cena licencji na windowsa.

    Pozdr,
    A.

  • 2. Data: 2005-08-16 18:46:43
    Temat: Re: kradziez w hotelu, pytanie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wartosc rynkowa tego modelu w tej chwili to kolo 3000zl i do tego jeszcze
    > cena licencji na windowsa.

    Znaczy sie ukradli ci tez naklejkę lub ksiazke z naklejką licencyjną ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-08-16 19:19:09
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Tue, 16 Aug 2005 20:46:43 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Znaczy sie ukradli ci tez naklejkę lub ksiazke z naklejką licencyjną ?

    Jeśli to był WinXP OEM, to autor wątku może mieć kłopoty z jego ponowną
    aktywacją.
    Maciej Olędzki

  • 4. Data: 2005-08-16 19:29:45
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jeśli to był WinXP OEM, to autor wątku może mieć kłopoty z jego ponowną
    > aktywacją.

    Nie bedzie zadnych klopotow. Kupił licencje i jest jej uzytkownikiem.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-08-16 20:07:30
    Od: "jane" <j...@p...onet.pl>

    a wlasnie ze jest klopot :(
    sticker byl na laptopie, byl to xp pro
    niestety w MS powiedzieli ze nie ma szans aktywacji na innym sprzecie nawet
    jak kod mialbym zapisany, wiec pozostaje mi plytke powiesic na zyrandolu
    chyba

  • 6. Data: 2005-08-16 21:08:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie będzie żadnych kłopotów. Kupił licencje i jest jej
    użytkownikiem.

    Masz rację. tylko spróbuj przekonać do tego M$.

  • 7. Data: 2005-08-17 02:37:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie bedzie zadnych klopotow. Kupił licencje i jest jej uzytkownikiem.

    I zgodnie z tą licencją mógł go używać tylko na komputerze, który mu
    ukradli.

  • 8. Data: 2005-08-17 05:49:26
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message

    > I zgodnie z tą licencją mógł go używać tylko na komputerze, który mu
    > ukradli.

    Ze tak sie wlacze w watek, jak wyglada obecnie zakup i instalacja
    systemu OEM z dowolnym podzespolem.
    Teoretycznie Windows OEM jest sprzedawany z nowymi komputerami ale
    sklepy praktykuja sprzedaz z dowolnym podzespolem peceta (np. modul
    pamieci). Jesli jest to legalne i zgodne z licencja to po czy wymianie
    plyty glownej i pozostawieniu calej reszty w tym modulu pamieci win xp
    da sie aktywowac ?

    Daniel

  • 9. Data: 2005-08-17 07:12:39
    Od: ernie ball <g...@s...pl>

> [...]
    > pamieci). Jesli jest to legalne i zgodne z licencja to po czy wymianie
    > plyty glownej i pozostawieniu calej reszty w tym modulu pamieci win xp

    Wyglada to tak samo jak kiedys :)

    Licencja omen jest przeznaczona do sprzedazy wraz z komputerem. Mozna
    rowniez nabyc go z jakims podzespolem ktory jest niezbedny do pracy na
    tymze komputerze. Moze to byc np. mysz, dysk, pamiec itp.

    Polecam rewelacyjny artykół :
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=8&a=49

  • 10. Data: 2005-08-17 07:24:54
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > I zgodnie z tą licencją mógł go używać tylko na komputerze, który mu
    > ukradli.

    Na szczescie Microsoft nie jest u nas władzą ustawodawczą.