  • 1. Data: 2005-08-16 16:41:28
    Temat: PRAWO BUDOWLANE - Linia wysokiego napięcia !!
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Witam serdecznie Grupę.

    Może tutaj znajdę odpowiedź na nurtujące mnie pytanie .

    Czy na terenie pod linią wysokiego napięcia , który jest moją własnością ,
    mogę cokolwiek postawić związanego lub nie związanego z gruntem.
    Jest to 50 metrowy pas ziemi , który chciałbym zagospodarować . O
    budownictwie mieszkalnym pewnie mogę zapomnieć , ale może jakiś
    niski pawilon handlowy , w ostateczności na przykład może kort dla ludzi
    Szkoda trochę terenu na uprawianie chwastów :) Poradźcie coś , proszę !