  • 1. Data: 2003-08-19 15:18:45
    Temat: kradziez a PZU ????
    Od: "Lenar" <d...@p...fm>

    mam pytanie, dzis dowiedzialem sie dopiero z policji, ze samochod stoi od
    miesiaca na parkingu depozytowym. Oczywiscie zostal skradziony. Obejrzalem
    go, jest porysowany i brak kilku rzeczy tj. akumulatora, stacyjki, butli z
    gazem itp. Rowniez dzisiaj przyszlo do mnie pismo o umozeniu sledztwo.
    Samochod ma pelny pakiet PZU. Moj problem jest taki, ze chce dostac
    pieniadze z polisy zamiast samochodu. Z policji dostalem jedynie
    oswiadczenie iz moge obejrzec samochod, a nie odebrac z parkingu. Co teraz
    najlepiej zrobic??? mam pismo o umozeniu sprawy, ale nie wiem czy
    odpowiednio byloby go teraz wyrejestrowac i pojsc z tym do pzu, czy wtedy
    jak juz wiem ze jest samochod, wyrejestruje go to czy dostane zwrot AC.
    Prosze pomozcie

  • 2. Data: 2003-08-19 15:29:35
    Temat: Re: kradziez a PZU ????
    Od: Dredd<...@...pl>

    Moim zdaniem niewielkie są szanse na zwrot wartości samochodu bo
    samochód się znalazł. Ubezpieczyciel pokryje pewnie tylko szkodę w
    nim wyrządzoną.
    Trudno jednak jednoznacznie się wypowiadać nie znając ogólnych
    warunków ubezpieczenia tego ubezpieczyciela i umowy jaką z nim
    zawarłeś.

    -> http://usenet.pomocprawna.info