    From: "Lenar" <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kradziez a PZU ????
    Date: Tue, 19 Aug 2003 17:18:45 +0200

    mam pytanie, dzis dowiedzialem sie dopiero z policji, ze samochod stoi od
    miesiaca na parkingu depozytowym. Oczywiscie zostal skradziony. Obejrzalem
    go, jest porysowany i brak kilku rzeczy tj. akumulatora, stacyjki, butli z
    gazem itp. Rowniez dzisiaj przyszlo do mnie pismo o umozeniu sledztwo.
    Samochod ma pelny pakiet PZU. Moj problem jest taki, ze chce dostac
    pieniadze z polisy zamiast samochodu. Z policji dostalem jedynie
    oswiadczenie iz moge obejrzec samochod, a nie odebrac z parkingu. Co teraz
    najlepiej zrobic??? mam pismo o umozeniu sprawy, ale nie wiem czy
    odpowiednio byloby go teraz wyrejestrowac i pojsc z tym do pzu, czy wtedy
    jak juz wiem ze jest samochod, wyrejestruje go to czy dostane zwrot AC.
    Prosze pomozcie