  • 1. Data: 2003-08-19 15:49:17
    Temat: Ile czasu na odłowanie się do Sądu Najwyższego?
    Od: "Yonnie \"Róża\"" <r...@g...pl>

    Sprawa została przegrana w Sądzie Apelacyjnym,
    poprosiłam o przysłanie mi wyroku wraz z uzasadnieniem,
    jakie są terminy jeśli chcę się odwołać do Sądu Najwyższego?
    Ile mam czasu od momentu otrzymania wyroku?

    Yonnie

  • 2. Data: 2003-08-19 16:32:58
    Temat: Re: Ile czasu na odłowanie się do Sądu Najwyższego?
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Yonnie "Róża" wrote:
    > Sprawa została przegrana w Sądzie Apelacyjnym,
    > poprosiłam o przysłanie mi wyroku wraz z uzasadnieniem,
    > jakie są terminy jeśli chcę się odwołać do Sądu Najwyższego?
    > Ile mam czasu od momentu otrzymania wyroku?

    Jaka to sprawa ? Karna , cywilna ?
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-08-19 16:39:58
    Od: "Yonnie \"Róża\"" <r...@g...pl>

    > Jaka to sprawa ? Karna , cywilna ?

    Cywilna.

    Yonnie

  • 4. Data: 2003-08-19 17:25:49
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Yonnie "Róża" wrote:

    > Cywilna.

    Termin miesieczny od doreczenia orzeczenia .
    Zakladam, ze ci kasacja przysluguje
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 5. Data: 2003-08-20 10:44:59
    Temat: Odp: Ile czasu na odłowanie się do Sądu Najwyższego?
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakie są terminy jeśli chcę się odwołać do Sądu Najwyższego?
    > Ile mam czasu od momentu otrzymania wyroku?

    Tylko weź pod uwagę fakt, że sam nie możesz napisać kasacji...musisz zlecić
    to prawnikowi.
    art. 393(1) § 1. Kasacja powinna być sporządzona przez pełnomocnika będącego
    adwokatem lub radcą prawnym.