  • From: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: koszty rzeczoznawcy - spór
    Date: Sat, 23 Jul 2005 20:20:14 +0200

    Mam zamiar powołać rzeczoznawcę w sporze o jakość wykonanych prac
    glazurniczych.

    Przyjmując, że rzeczoznawca potwierdzi moje zdanie - a w sądzie wygram
    sprawę - zastanawiam się czy muszę zostawić tak rozpapraną łazienkę dla
    oceny sądu (lub biegłego sądowego) czy mogę zlecić już wykonanie tych prac
    innej firmie i później odzyskam pieniądze od nierzetelnego wykonawcy.
    I druga kwestia, czy koszty rzeczoznawcy przy wygranej sprawie, przegrany
    zwraca mi czy bez względu na wygraną czy przegraną ja ponoszę koszty
    rzeczoznawcy (powołanego przeze mnie)?

    Będę wdzieczny za pomoc
    JerzyR