  • 11. Data: 2006-10-20 22:38:11
    Temat: Re: kontrola osobista
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    grim wrote:

    > Stanęło dwóch z groźnymi minami i kazali wyciągać wszystko z kieszeni

    I oczywiście masz jakiś dowód na to, że tak było?
    Bo jak nie masz i przegrasz w sądzie, to oni będą mieli fantastyczny
    dowód w ręku w postaci przegranego przez ciebie procesu i bez problemu
    wygrają sprawę o zniesławienie itp itd.
    W efekcie będziesz miał wyrok na karku.

  • 12. Data: 2006-10-20 23:19:14
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    grim wrote:
    > Jeśli nie wyjdzie mi obsmarowanie, spróbuję w sądzie

    Najpierw się zastanów o co chciałbyś ich pozwać albo oskarżyć, i co w
    związku z tym chcesz uzyskać. Bez tych danych nie masz czego szukać w
    sądzie.