  • 1. Data: 2005-12-23 10:00:31
    Temat: kontrola oprogramowania
    Od: "asd" <a...@a...asd>

    co jakis czas slyszy sie o takowych, czy jest to w 100% zgodne z prawem
    i nic tutaj nie mam do gadania?
    przykladowo, wpada kontrola, komputer wylogowal uzytkownika a ja hasla nie
    podam, bo nie moge - taka polityka bezpieczenstwa firmy, na
    komputerze sa poufne informacje, a oni zadnego swojego oprogramowania
    instalowac mi nie beda(firma zabrania
    instalowania oprogramowania jakiegokolwiek oprogramowania na tym komputerze,
    a konto ktore uzywane jest na codzien i tak
    nie pozwala na to)

  • 2. Data: 2005-12-23 10:08:35
    Temat: Re: kontrola oprogramowania
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "asd" <a...@a...asd> napisał w wiadomości
> [...]
    > instalowania oprogramowania jakiegokolwiek oprogramowania na tym
    > komputerze,
    > a konto ktore uzywane jest na codzien i tak

    nie ma czegos tkiego jak kontrola oprogramowania, moze odbyc sie
    przeszukanie na zasadach opisanych w rozdziale 25 KpK, i odrazu uprzedzam
    sprawdzenie softu nie jest czynnoscia niecierpiaca zwloki.

    P.

  • 3. Data: 2005-12-23 12:46:43
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 23 Dec 2005 11:00:31 +0100, asd napisał(a):

> [...]
    > instalowania oprogramowania jakiegokolwiek oprogramowania na tym komputerze,
    > a konto ktore uzywane jest na codzien i tak

    pomijajac legalność akcji to lepiej nie mówić "wiem ale nie powiem" lecz
    "zapomniałem". Z tego co zwykle sie dzieje to i tak kompy są zabierane do
    sprawdzenia wiec o hasła to raczej nie będą pytać.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-12-23 17:52:36
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik ...@...c napisał:

    > pomijajac legalność akcji to lepiej nie mówić "wiem ale nie powiem" lecz
    > "zapomniałem". Z tego co zwykle sie dzieje to i tak kompy są zabierane do
    > sprawdzenia wiec o hasła to raczej nie będą pytać.
    Zabierane? a daja w zamian inne, czy pracownik ma siedziec i patrzyc w
    sufit podczas "badania"?

    pozdr

  • 5. Data: 2005-12-23 18:14:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    o`rety wrote:

    > Zabierane? a daja w zamian inne, czy pracownik ma siedziec i patrzyc w
    > sufit podczas "badania"?

    Jak podpadniesz konkurencji tro zlozeni edonosu jest skutecznym
    sposobem, aby firma upadla...

    --
    *
    *|\

  • 6. Data: 2005-12-23 21:52:21
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak podpadniesz konkurencji tro zlozeni edonosu jest skutecznym
    > sposobem, aby firma upadla...

    dotknąć komputera i czegokolwiek w firmie mogą tylko w obecności właściciela
    firmy i tego trzeba się trzymać.

    Właściciel jest na wakacjach w Dominikanie, nie wiadomo kiedy wróci.

    Dowidzenia państwu.

    J.

  • 7. Data: 2005-12-23 22:04:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    jacobs napisał(a):
    > dotknąć komputera i czegokolwiek w firmie mogą tylko w obecności właściciela
    > firmy i tego trzeba się trzymać.

    Bo? Jak mają nakaz to właściciel może być nawet i na Księżycu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2005-12-23 23:13:46
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    asd napisał(a):
> [...]
    > podam, bo nie moge - taka polityka bezpieczenstwa firmy, na
    > komputerze sa poufne informacje, a oni zadnego swojego oprogramowania

    Nic nie instalują, restartują kompa, wchodzą w BIOS, ustawiają boot z
    dyskietki/cd i wkładają własny nosnik, na którym jest oprogramowanie
    skanujace dyski - sam tego doświadczyłem. Za chwile maja kompletny spis
    co i jak!

    --
    *
    *|\

  • 9. Data: 2005-12-23 23:28:12
    Od: "asd" <a...@a...asd>

> [...]
    > dyskietki/cd i wkładają własny nosnik, na którym jest oprogramowanie
    > skanujace dyski - sam tego doświadczyłem. Za chwile maja kompletny spis

    mhm. no dobra, a co w sytuacji gdy dane na dysku sa zabezpieczone?
    chociazby ntfs, odpowiednie prawa dostepu + wlaczone szyfrowanie danych?

  • 10. Data: 2005-12-23 23:33:40
    Temat: Re: [ot] kontrola oprogramowania
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    TBL aka TLZ wrote:

> [...]
    > ////|@\*\ A ta Gwiazdka Betlejemska, Co przyswieca nam o zmroku
    > * | & Bedzie gwiazdka Twego szczescia W nadchodzacym 2006 Roku.

    Nawet ukrasc sygnaturki porzadnie nie umiesz ;]

    --
    *
    *|\