  • 11. Data: 2005-12-24 00:25:17
    Temat: Re: kontrola oprogramowania
    Od: scream <n...@p...pl>

    asd napisał(a):
    > mhm. no dobra, a co w sytuacji gdy dane na dysku sa zabezpieczone?

    Nic. Przeciez nie beda Cie przypalac papierosami, zebys im to odkodowal.
    Niby masz taki obowiazek, ale jak zapomnisz haslo to co..? :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-12-24 08:09:43
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 24 Dec 2005 00:28:12 +0100, asd napisał(a):

    > mhm. no dobra, a co w sytuacji gdy dane na dysku sa zabezpieczone?
    > chociazby ntfs, odpowiednie prawa dostepu + wlaczone szyfrowanie danych?

    wtedy mogą ci skoczyć - czytaj: trzymają kompa i pół roku żebyś sie nie
    cieszył.

    --
    pozdrawiam,

  • 13. Data: 2005-12-24 09:53:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > wtedy mogą ci skoczyć - czytaj: trzymają kompa i pół roku żebyś sie nie
    > cieszył.

    tyle ze jest to bezprawne

    P.

  • 14. Data: 2005-12-24 09:53:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > dyskietki/cd i wkładają własny nosnik, na którym jest oprogramowanie
    > skanujace dyski - sam tego doświadczyłem. Za chwile maja kompletny spis co

    a co ten spis zawiera ? Tak z ciekawosci pytam.

    P.

  • 15. Data: 2005-12-24 10:06:16
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > tyle ze jest to bezprawne

    A jakie prawo narusza?

    --
    Falkenstein
    REcht und Ehre

  • 16. Data: 2005-12-24 10:20:39
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > A jakie prawo narusza?

    Jest cos takiego jak "minimalizacja szkody i ucazliwosci" - jesli nie
    jestes oskarzony, jesli nie znalezli dowodow cie obciazajacych to z
    definicji jestes niewinny. A co za tym idzie zabranie narzedzi pracy
    jest dla ciebie uciazliwe (lacznie z tym, ze mozesz nie miec za co zyc).
    Nie znam dokladnie paragrafow. Ale dotyczy to nie tylko spraw z
    komputerami ale spraw z czymkolwiek.

    --
    *
    *|\

  • 17. Data: 2005-12-24 10:22:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:doj6ht$gh1$1@inews.gazeta.pl...

    > A jakie prawo narusza?

    chocby 227 kpk. Oczywisice zakladam ze nie posiadaja lewego softu bo wtedy
    to moga trzymac. A to czy takie oprogramowanie jest mozna sprawdzic na
    miejscu.

    Na pewno niedlugo zroia z tym porzadek.
    P.