  • 1. Data: 2005-12-23 06:12:36
    Temat: polkomtel - jak rozwiazac umowe
    Od: JFK <s...@g...com>

    Witam
    Polkomtel znow przyslal nowy regulamin. Czytalem watki ponizej w ktorych
    bylo napisane ze rozwiaznie umowy bez kary umownej powinno przejsc. Ale
    zastanawiam sie co napisac w wypowiedzeniu , bo jesli napisze ze
    wypowiadam umowe ze wzgledu na bla bla to wyjdzie na to ze wypowiadam ja
    ja a nie operator czyli nalicza mi ta kare. Dobrze kombinuje? Jesli tak to
    musze w jakis sposob ich zmusic do tego by to oni ja wypowiedzieli.
    Jak to zrobic? Nie zgodzic sie na nowy regulamin?
    pokierujcie jakos bo bede probowal gadac dzis plusem i wole byc
    przygotowany :)
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 2. Data: 2005-12-23 07:19:38
    Temat: Re: polkomtel - jak rozwiazac umowe
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    JFK napisał(a):
> [...]
    > ja a nie operator czyli nalicza mi ta kare. Dobrze kombinuje? Jesli tak to
    > musze w jakis sposob ich zmusic do tego by to oni ja wypowiedzieli.

    nie zgadzając się na nowy regulamin Ty musisz wypowiedzieć umowę

    KG

  • 3. Data: 2005-12-23 07:54:26
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    bez umowy i regulaminu trudno wrozyc

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 4. Data: 2005-12-23 09:05:05
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 23 Dec 2005 07:12:36 +0100, JFK napisał(a):

> [...]
    > Jak to zrobic? Nie zgodzic sie na nowy regulamin?
    > pokierujcie jakos bo bede probowal gadac dzis plusem i wole byc

    kiedyś sie w to bawiłem - piszesz ze rozwiazujesz umowe zgodnie z art....
    prawa telekomunikacyjnego (nie pamietam ktory artykuł to był o
    wypowiedzeniu przez abo bez placenia kary w przypadku zmiany regulaminu)
    Na 100% Polkomtel odpowiada ze ma cie w d... i masz placic - wtedy idziesz
    do sadu z pozwem o nieuznanie roszczenia.

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-12-23 09:51:26
    Od: Pav <n...@z...pl>

    ...@...c napisał(a):
> [...]

    > Na 100% Polkomtel odpowiada ze ma cie w d... i masz placic - wtedy idziesz
    > do sadu z pozwem o nieuznanie roszczenia.

    Też się bawiłem-tzn zadzwoniłem do operatora, babka mi powiedziała, że
    jak rozwiążę umowę to mi naliczą coś ok 1000zł kary,ale zacytowałem jej
    któryś z artykułów prawa telekomunikacyjnego (to było coś ok 59?)i
    powiedziała, że jeśli w taki sposób umotywuję zerwanie umowy to nic mi
    nie mogą zrobić.I ogólnie była zdziwiona, że dzwoni ktoś kto jej
    artykułami rzuca.Czyli napisz w pisemku ,że w związku ze zmianą
    regulaminu zrywasz na podstawie artxxx ustawy prawo telekomunikacyjne.I
    wsjo.

  • 6. Data: 2005-12-23 10:56:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <doghar$hn1$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Pav <n...@z...pl> wrote:

    >I ogólnie była zdziwiona, że dzwoni ktoś kto jej
    > artykułami rzuca.
    A to dziwne. Wszak sytuacja jest dokladnie jak z przed roku...

    TA

  • 7. Data: 2005-12-23 15:54:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ...@...c [...@...c] napisał:

    > kiedyś się w to bawiłem - piszesz ze rozwiązujesz umowę zgodnie z
    art....
    > prawa telekomunikacyjnego (nie pamiętam który artykuł to był o
    > wypowiedzeniu przez abo bez płacenia kary w przypadku zmiany
    regulaminu)
    > Na 100% Polkomtel odpowiada ze ma cię w d... i masz płacić - wtedy
    idziesz
    > do sadu z pozwem o nieuznanie roszczenia.

    Zgadzam się z Twoja wypowiedzią z jednym warunkiem. nie ma sensu iść
    do sądu. niech Polkomtel go pozwie, skoro jest zdania, że mu się coś
    należy.

  • 8. Data: 2005-12-23 16:16:42
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > Na 100% Polkomtel odpowiada ze ma cie w d... i masz placic - wtedy idziesz
    > do sadu z pozwem o nieuznanie roszczenia.

    a co to jest ???

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 9. Data: 2005-12-23 17:52:19
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 23 Dec 2005 16:54:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zgadzam się z Twoja wypowiedzią z jednym warunkiem. nie ma sensu iść
    > do sądu. niech Polkomtel go pozwie, skoro jest zdania, że mu się coś
    > należy.

    Nie jest to takie fajnie do końca ponieważ wtedy czeka cie ponad rok
    nagabywania przez polkomtel i zewnętrzne firmy windykacyjne zanim sprawa
    trafi do sądu no i jeszcze wpis do frud tabeli. Generalnie jednak warto
    samemu zaatakować - zresztą koszty procesowe i tak poniesie przegrany.

    --
    pozdrawiam,

  • 10. Data: 2005-12-23 22:45:19
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Dec 2005 18:52:19 +0100, a napisał(a):

> [...]
    > trafi do sądu no i jeszcze wpis do frud tabeli. Generalnie jednak warto
    > samemu zaatakować - zresztą koszty procesowe i tak poniesie przegrany.
    W sumie to wyglada na to ze bedzie bardziej rozowo. Panienka z biura
    obslugi(takiego zywego nie telefonicznego) wprost powiedziala ze mam
    zlozyc taki papierek i problemu zadnego nie bedzie i zadnej kasy nie chca.
    Ciekawe ile faktycznie bedzie w tym prawdy ;-)
    Zaczynam sie sklaniac ku eksperymentowi :)