  • 21. Data: 2008-02-02 12:40:42
    Temat: Re: kontrola legalności programów
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 01 luty 2008 21:40
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@f...domek>):

    No ale napisałeś:

    > GPL -- podobnie jak
    > dowolną inną umowę licencyjną -- można złamać

    więc mówię, że nie DOWOLNĄ INNĄ, bo np. tę ciężko :D
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 22. Data: 2008-02-02 20:20:26
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > Tak? To jak złamiesz licencję ,,Zupełnie wszystko dozwolone bez żadnych
    > ograniczeń.''

    http://sam.zoy.org/wtfpl/

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 23. Data: 2008-02-03 07:35:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 02 luty 2008 21:20
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fo2ja8$j31$2@inews.gazeta.pl>):

    No ta ma ograniczenia :D

    changing it is allowed as long
    as the name is changed.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 24. Data: 2008-02-03 12:05:44
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [ciap]

    > więc mówię, że nie DOWOLNĄ INNĄ, bo np. tę ciężko :D

    Zdaje się, że w przypadku umowy licencyjnej typu 'as is' do złamania
    umowy licencyjnej wystarczy zmodyfikować program.

  • 25. Data: 2008-02-03 21:02:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 03 luty 2008 13:05
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@f...domek>):

    > Zdaje się, że w przypadku umowy licencyjnej typu 'as is' do złamania
    > umowy licencyjnej wystarczy zmodyfikować program.

    No i czemu uważasz, że modyfikacja programu na licencji: ,,Zupełnie wszystko
    dozwolone bez żadnych ograniczeń.'' jest zabroniona...

    BTW: Modyfikować to można dowolny na własne potrzeby ZTCW.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 26. Data: 2008-02-05 17:17:17
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

> [...]
    >
    > No i czemu uważasz, że modyfikacja programu na licencji: ,,Zupełnie
    > wszystko dozwolone bez żadnych ograniczeń.'' jest zabroniona...

    To jest kwestia interpretacji tego 'as is'. IMO jak jest 'as is', to
    modyfikować nie wolno, bo nie będzie już 'as is' tylko 'as modified' :)

    Nawiasem mówiąc, to za taką licencję 'wszystko dozwolone bez żadnych
    ograniczeń' może uchodzić licencja MIT:
    http://www.opensource.org/licenses/mit-license.php

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 27. Data: 2008-02-05 17:25:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 05 luty 2008 18:17
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    Jakiego znów 'as is'?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 28. Data: 2008-02-06 18:05:08
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]

    > Jakiego znów 'as is'?

    Licencji typu 'as is'.

  • 29. Data: 2008-02-06 21:25:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 06 luty 2008 19:05
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > [...]
    > Licencji typu 'as is'.

    Sam jesteś typu as is.... plonk. Nie lubię jak ktoś mnie robi za ciula, a ty
    próbujesz już od dawna. Miłego gnicia.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 30. Data: 2008-02-06 22:56:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Feb 2008, Piotr Dembiński wrote:

    > Tristan <n...@s...pl> writes:
    >
    > [ciap]

    > Zdaje się, że w przypadku umowy licencyjnej typu 'as is' do złamania
    > umowy licencyjnej wystarczy zmodyfikować program.

    A o której niby umowie piszesz?
    Bo Tristan PODAŁ umowę, a że Ty sobie dogdybałeś INNĄ... to i skutki
    są inne.
    BTW: znam co najmniej jeden program na licencji podanej przez Tristana.
    Nie pod Windowsy.
    I nie pod OSa, BeOSa, linuksa ani żadnego innego un*xa :>

    pzdr, Gotfryd