  • 11. Data: 2020-04-03 16:03:21
    Temat: Re: koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie Gersdorf)]
    Od: z <...@...pl>

    > Ale po co ryzykować ich życiem bez potrzeby?

    Senatorowie dają radę. Sędziowie bardziej strachliwi?

  • 12. Data: 2020-04-03 16:16:28
    Temat: Re: koniec Gersdorf
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-03 o 13:29, Olin pisze:

    > "Zgodnie z prawem Zgromadzenie Ogólne Sędziów SN nie później niż na 6
    > tygodni przed upływem kadencji powinno wybrać spośród siebie pięciu
    > kandydatów na stanowisko pierwszego prezesa SN. Zgromadzenie Ogólne nie
    > odbyło się ani 17 marca, ani 31 marca ze względu na epidemię. Zatem gdy
    > upłynie kadencja prezes Gersdorf to prezydent wskaże osobę ,,pełniącą
    > funkcję" pierwszego prezesa SN."
    >
    > https://wyborcza.pl/7,75968,25843442,nie-o-same-wybo
    ry-chodzi-rzad-gra-w-swoja-gre.html

    > Czyli, jak prognozuje Sonn, kolejna pomoc kuchenna może liczyć na
    > spektakularny awans.

    Może Suski zrobi na uczelni Farydzeusza szybkie studia prawnicze, a u
    niedouczonego magisterka szybką aplikację sędziowską? On taki zdolny i
    błyskotliwy, to na pewno da radę do 30 kwietnia.

    --
    Suski

  • 13. Data: 2020-04-03 16:17:31
    Temat: Re: koniec Gersdorf [Staruszek Sędzia SN]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:

    > Senatorowie dają radę. Sędziowie bardziej strachliwi?

    Ależ po udupieniu "przymusowej emerytury" staruszkowie sędziowie
    bohatersko trwający na posterunku "dla dobra Polski" są jeszcze bardziej
    narażeni niż "młodzi" senatorowie.

    <cynizm> Statystycznie prawdopodobne że paru sędziów SN "zejdzie" czy
    zgromadzenie ogólne sędziów SN się będzie czy nie. Może teraz SAMI
    dostrzegą zalety *dobrowolnej* emerytury? </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2020-04-03 16:19:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:
    > W Niemczech wybierają ;-)

    <ironia> Bo to zbrodnicze państwo jest! </ironia>

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2020-04-03 18:12:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2020 o 10:51, Sonn pisze:

    > Fakt, ale jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie wyborów I Prezesa w
    > obecnej sytuacji?

    Normalnie - bez żadnego trybu.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-04-03 18:48:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-03 o 16:19, A. Filip pisze:

    > <ironia> Bo to zbrodnicze państwo jest! </ironia>

    Nie to inaczej leciało.

    Oni są na wyższym stopniu rozwoju demokracji i mogą sobie sędziów
    wybierak jak chcą, wybory przeprowadzać jak chcą i imigrantów przyjmować
    jak chcą...
    My jesteśmy na dorobku. Mamy małe PKB i małe pensje. My może my pomarzyć
    o takich luksusach

    i musimy przyjmować imigrantów oczywiście ;-)

  • 17. Data: 2020-04-03 21:16:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-04-03, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Senatorowie dają radę.

    I senatorowie, i posłowie ryzykują bo muszą.

    > Sędziowie bardziej strachliwi?

    Nie ma potrzeby ryzykować, to nie muszą.
    Proste.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 18. Data: 2020-04-03 22:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sonn x...@p...onet.pl ...

    > Fakt, ale jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie wyborów I Prezesa w
    > obecnej sytuacji?

    Przez zdalna aklamacje!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 19. Data: 2020-04-03 22:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Sędziów SN jest tylko setka. Można im wydać "medyczne maski
    > ochronne" z innymi ochronnymi dodatkami a zgromadzenie ogólne
    > przeprowadzić w hali sportowej z zachowaniem odległości 2m między
    > sędziami.

    Nie mozna. Przeciez oficjalna wersja mówi, ze maski tylko chorzy plus
    medycy. Zdrowi nie maja nosic bo to szkodzi!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 20. Data: 2020-04-04 15:06:14
    Od: g...@g...com

    użytkownik Olin napisał:

    > "Zgodnie z prawem Zgromadzenie Ogólne Sędziów SN nie później niż na 6
    > tygodni przed upływem kadencji powinno wybrać spośród siebie pięciu
    > kandydatów na stanowisko pierwszego prezesa SN.

    Dlaczego w usa rząd wybiera sędziów, a w PL sędziowie sami się wybierają?

    cyt.
    Sąd składa się z 9 sędziów. Są oni wyznaczani przez prezydenta, potem ich kandydaturę
    musi zatwierdzić Senat.