  • 1. Data: 2020-04-02 19:42:45
    Temat: koniec Gersdorf
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    My tu gadu-gadu, a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.

    Kandydaci na 1-go prezesa powinni byc juz wybrani, ale zgromadzenia
    nie bylo, bo epidemia.

    I co dalej ?

    J.

  • 2. Data: 2020-04-02 21:00:04
    Temat: Re: koniec Gersdorf
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.04.2020 o 19:42, J.F. pisze:

    > My tu gadu-gadu, a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.
    >
    > Kandydaci na 1-go prezesa powinni byc juz wybrani, ale zgromadzenia nie
    > bylo, bo epidemia.
    >
    > I co dalej ?

    Zbiorą się przed tabletami.

  • 3. Data: 2020-04-02 21:34:52
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-02 o 19:42, J.F. pisze:

    > My tu gadu-gadu, a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.
    >
    > Kandydaci na 1-go prezesa powinni byc juz wybrani, ale zgromadzenia nie
    > bylo, bo epidemia.
    >
    > I co dalej ?

    I między innymi dlatego nie mamy stanu wyjątkowego. Trzeba przed 10.05
    na ten stołek wsadzić jakąś kolejną kuchtę typu Przybłędzka, która
    zatwierdzi niekonstytucyjne lub sfałszowane wybory

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2020-04-03 08:39:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Apr 2020 21:34:52 +0200, Sonn napisał(a):

    > I między innymi dlatego nie mamy stanu wyjątkowego. Trzeba przed 10.05
    > na ten stołek wsadzić jakąś kolejną kuchtę typu Przybłędzka, która
    > zatwierdzi niekonstytucyjne lub sfałszowane wybory

    Akurat stan wyjatkowy Prezesa SN nie dotyczy.

    J.

  • 5. Data: 2020-04-03 10:51:30
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-03 o 08:39, J.F. pisze:

    > Akurat stan wyjatkowy Prezesa SN nie dotyczy.

    Fakt, ale jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie wyborów I Prezesa w
    obecnej sytuacji?

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2020-04-03 13:23:13
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-04-03, Sonn <x...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Fakt, ale jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie wyborów I Prezesa w
    > obecnej sytuacji?

    Korespondencyjnie? ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2020-04-03 13:29:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 2 Apr 2020 19:42:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > My tu gadu-gadu, a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.
    >
    > Kandydaci na 1-go prezesa powinni byc juz wybrani, ale zgromadzenia
    > nie bylo, bo epidemia.
    >
    > I co dalej ?

    "Zgodnie z prawem Zgromadzenie Ogólne Sędziów SN nie później niż na 6
    tygodni przed upływem kadencji powinno wybrać spośród siebie pięciu
    kandydatów na stanowisko pierwszego prezesa SN. Zgromadzenie Ogólne nie
    odbyło się ani 17 marca, ani 31 marca ze względu na epidemię. Zatem gdy
    upłynie kadencja prezes Gersdorf to prezydent wskaże osobę ,,pełniącą
    funkcję" pierwszego prezesa SN."

    https://wyborcza.pl/7,75968,25843442,nie-o-same-wybo
    ry-chodzi-rzad-gra-w-swoja-gre.html

    Czyli, jak prognozuje Sonn, kolejna pomoc kuchenna może liczyć na
    spektakularny awans.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-04-03 13:36:45
    Temat: Re: koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie Gersdorf)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2020-04-03, Sonn <x...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Korespondencyjnie? ;)

    Sędziów SN jest tylko setka. Można im wydać "medyczne maski ochronne" z
    innymi ochronnymi dodatkami a zgromadzenie ogólne przeprowadzić w hali
    sportowej z zachowaniem odległości 2m między sędziami.

    Jak Gersdorf nie chce to świetnie potrafi "nie potrafić"
    Gdzie jest chęć tam jest sposób (i na odwrót).

    https://oko.press/wybor-nowego-prezesa-sn/

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2020-04-03 15:46:48
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-04-03, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Sędziów SN jest tylko setka. Można im wydać "medyczne maski ochronne" z
    > innymi ochronnymi dodatkami a zgromadzenie ogólne przeprowadzić w hali
    > sportowej z zachowaniem odległości 2m między sędziami.

    Ale po co ryzykować ich życiem bez potrzeby?

    > Jak Gersdorf nie chce to świetnie potrafi "nie potrafić"
    > Gdzie jest chęć tam jest sposób (i na odwrót).

    To ja mam chęć by Kaczyński przestał rządzić państwem z tylnego
    siedzenia, tylko wziął za to odpowiedzialność.
    To teraz znajdź sposób :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com