  • 41. Data: 2020-04-05 17:59:43
    Temat: Re: koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie Gersdorf)]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Podasz linki i dokładne twierdzenia *obu* stron słowo w słowo?
    > Taka mało subtelna różnica między "z trudem starcza" a "bezczelnie
    > mijają się z prawdą".

    Baran nie umie znaleźć dziesiatek informacji pochodzacych od ludzi
    pracujacych w szpitalach?
    No to bedzie ci coraz trudniej, bo od tygodnia wprowadzana jest
    informacyjna tama. Wszyscy ponizej urzednika wojewĂłdzkiego maja zakaz
    wypowiadania sie.

    Ale ja zawsze mowie ze najlepiej poznać po efektach. Skoro jest tak
    dobrze to dlaczego tak duzo zarazonych pracownikĂłw szpitali?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 42. Data: 2020-04-05 18:13:28
    Od: z <...@...pl>

    > A zdalnie nie można robić polityki?

    To są pogrobowcy z czasów przed pandemią ;-)

    Oni muszą sobie zrobić konferencję, pokazać się na jakiejś ścianie,
    pogrozić palcem. Tacy ZWYRODNIALCY ;-)

  • 43. Data: 2020-04-05 20:13:49
    Temat: Re: koniec Gersdorf
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Apr 2020 19:42:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.

    Pewnie praktykowałeś u Goebbelsa? Zdecyduj co się kończy - Gersdorf czy
    jej kadencja. I nie sugeruj w tytule czegoś innego niż w tekście.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 44. Data: 2020-04-06 13:09:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 05 Apr 2020 15:59:43 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
    > No to bedzie ci coraz trudniej, bo od tygodnia wprowadzana jest
    > informacyjna tama. Wszyscy ponizej urzednika wojewódzkiego maja zakaz

    Są coraz ciekawsze informacje o działalności Agencji Rezerw Materiałowych;
    tej od miału węglowego:

    "Tymczasem, jak ustaliła ,,Wyborcza", w połowie lutego, a więc gdy już
    wiadomo było o nadciągającej pandemii (pisaliśmy, że Agencja Wywiadu
    informowała o zagrożeniu już w połowie stycznia), odpowiedzialna za
    zaopatrzenie na czas kryzysu Agencja Rezerw Materiałowych sprzedała prawie
    63 tys. specjalistycznych całotwarzowych masek neoprenowych (Panoramasque,
    typ 1710395, produkcji francuskiej).

    Przez cały ubiegły tydzień próbowaliśmy ustalić, dlaczego pozbyła się tak
    potrzebnego sprzętu i czy został sprzedany. Podając się za przedsiębiorców,
    dzwoniliśmy do składnic Agencji w Szepietowie, Wąwale, Tomaszowie
    Mazowieckim, Kamienicy Królewskiej i Zalesiu, które miały na stanie maski.

    - Poszły wszystkie, co do jednej - przyznał w rozmowie z nami Józef Zaręba
    ze składnicy ARM w Szepietowie, która pozbyła się prawie 13 tys. masek
    neoprenowych. W Wąwale (13 tys. sztuk) masek też już nie ma. W Kamienicy
    Królewskiej (11 tys.) powiedzieli, że ,,wszystkie wykupili prywaciarze".

    Maski sprzedawane były przez ARM po 10 zł za sztukę. W tym samym czasie w
    internecie kosztowały już 300-400 zł! Wszystkie poszły na pniu.

    - W sytuacji gdy przerabiamy do pracy maski do pływania, gdy ratownicy
    medyczni często dostają gogle, które do niczego się nie nadają, bo parują i
    nic w nich nie widać, gdy brakuje absolutnie wszystkiego, przyjęlibyśmy je
    z pocałowaniem ręki - mówi ,,Wyborczej" jeden z lekarzy z centralnej Polski.

    Prof. Krzysztof Simon, dolnośląski konsultant w dziedzinie chorób
    zakaźnych: - Te maski wyglądają znakomicie. Jeśli dołączyć do nich filtr
    przeciwwirusowy, byłyby bardzo przydatne."

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25847474
    ,panstwowa-agencja-rozsprzedala-za-grosze-specjalist
    yczne-maski.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/