  • 1. Data: 2020-04-02 13:06:17
    Temat: poluzowanie restrykcji
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "W środę wieczorem w trybie pilnym zmieniono pewne zapisy rozporządzenia
    Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Zmiany przewidują
    wyłączenie spod obostrzeń myśliwych. Informację, w rozmowie z "Polska
    Times" potwierdził rzecznik rządu Piotr Müller.
    "Projektowane rozporządzenie ma na celu zmianę rozporządzenia (...) w ten
    sposób, żeby spod obostrzeń, o których mowa w § 5 wyłączyć myśliwych.
    Zaproponowana zmiana umożliwi kontynuowanie pozyskania dzików zarówno w
    ramach polowań, jak i odstrzałów sanitarnych, co pozostaje kwestią
    priorytetową w zwalczaniu afrykańskiego pomoru świń (ASF)" "

    https://next.gazeta.pl/next/7,173953,25839231,korona
    wirus-w-polsce-rozporzadzenie-rady-ministrow-pilnie-
    zmienione.html#s=BoxMMt2

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-04-02 13:22:13
    Temat: Re: poluzowanie restrykcji [Covid-19 v. ASF]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    >
    > https://next.gazeta.pl/next/7,173953,25839231,korona
    wirus-w-polsce-rozporzadzenie-rady-ministrow-pilnie-

    Wyłącznie dotyczy *WYŁĄCZNIE* polowania na dziki (chorych na ASF)?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2020-04-02 13:31:14
    Temat: Re: poluzowanie restrykcji

    Przecież trzeba brać przykład z państw zachodnich Testować, testować...
    Znaczy Strzelać, strzelać... ;-)

  • 4. Data: 2020-04-03 23:47:50
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Przecież trzeba brać przykład z państw zachodnich Testować, testować...
    > Znaczy Strzelać, strzelać... ;-)

    jak tam skuteczność polskich testów ? słyszałem że zbliża się do 10%
    czyli są niepotrzebne HAHA