  • 11. Data: 2004-07-22 08:19:21
    Temat: Re: Bardzo istotne!!!
    Od: l...@o...pl

    > hehe, usmialem sie do lez. co robi komornik, stwierdza wladztwo?

    niewiem po co z toba polemizuje ale stwierdzam z przykoscia ze niemasz
    racji.... i naz brzuch mnie boli ze smiechu.

    > nono, niesamowite. komornik moze zajac TYLKO ruchomosci dluznika bedace
    > badz w jego wladaniu, badz we wladaniu wierzyciela.

    no i napisalem ze komornik stwierdza wladanie dluznika dana rzecza i moze ja
    zajac a osobie trzeciej przysluguje skarga do sadu rejonowego

    a jesli juz chciales
    > pisac o wladaniu to zastanow sie chwile i zrozumiesz, ze wladanie nie jest
    > tozsame z wlasnoscia.

    a kto powiedzial ze jest? wiele rzeczy dopowiadasz sobie sam , od zbadania kto
    jest wlascicielem jest sad a komornika obchodzi tylko to czym dluznik wlada ,

    art. 845 § 2 k.p.c. mowi wyraznie, ze aby moc
    > zajac dana ruchomosc nie wystarczy, ze dluznik nia wlada ona musi byc jego
    > wlasnoscia - "Zająć można ruchomości dłużnika ..."

    o moj Boze!!!!! jestes prawnikiem? o moj Boze!!! przeczytaj dalej ten artukuł

    > moze Ty spotkales komornika cwaniaka, co Cie zlupil i teraz trzesiesz
    > portkami.

    ja komornika? bazujesz na domyslach ludzie!!!! jasnowidz!!!!!

    od lat mam do czynienia z komornikami, dluznikami i wierzycielami.
    > jeden moj znajomy jest komornikiem, a inny poborca skarbowym i doskonale
    > wiem, co im wolno a czego nie i jak "urabiaja" ludzi w praktyce. :P

    moze i masz ale twoja wiedza to stek bzdur jak chciales sie pomadrzyc to
    uciekaj na pl.soc.mondrale.wibitne

    > dla przeprowadzenia zajecia i ewentualnej pozniejszej egzekucji z ruchomosci
    > wazne jest, gdzie znajduja sie ruchomosci dluznika a nie to

    ale po co to piszesz jak tego temam kompletnie niedotyczyl?

    , gdzie ow dluznik
    > jest zameldowany. brak zameldowania pod danym adresem oznacza jedynie,
    > ze oficjalnie dluznik tam nie mieszka, ale nie jest to jednoznaczne z tym,
    > ze brak tam ruchomosci stanawiacych wlasnosc dluznika :)

    hahaha wiem wiem ow syn rodzic ow najpierw ich wymelduje a potem poleci do
    komora i powie ze ma rzeczy starych blebleble kolego

    tak samo fakt
    > zameldowania pod danym adresem nie oznacza, ze wszystko, co sie znajduje
    > w mieszkaniu stanowi wlasnosc dluznika,

    hahaha

    a zwlaszcza kiedy mieszka tam
    > wiecej doroslych osob, ktorych nie laczy ustawowa wspolnosc majatkowa.
    > komornik udaje sie tam, gdzie wierzyciel mu wskaze we wniosku egzekucyjnym.

    to wie student 3 roku

    > w przepisach jest mowa o miejscu pobytu a nie o adresie zameldowania.
    > jezeli wierzyciel nie potrafi wskazac ruchomosci dluznika to komornik
    > wzywa dluznika do zlozenia wyjasnien w trybie art. 801 k.p.c.
    >
    > po co takie bzdury wypisujesz??

    jezeli to co pisze nazywasz bzdura to na twoje farmazony okreslenia po prostu
    niema

    opisany przeze mnie sposob z umowa k-s
    > jest skuteczny i wystarczajacy.

    to sie okaze , ale racji w tym tyle co nic

    komornik nie ma podstaw aby dokonac zajecia.
    > umowa jest dla swietego spokoju, aby sie nie wyklocac bo wg prawa i tak
    > komornik nie moze zajac wlasnosci innej niz dluznika.

    hahahahahahahahahahaahahah

    pocztaj se gosciu archiwum bylo multum ludzi ktorym komory pozajmowaly rzeczy
    na podstawie tytulow wykonawczych wystawionych na inne osoby
    > marcin

    lepiej lec sie douczyc , bo wiedze masz co najwyzej mierna z minusem

  • 12. Data: 2004-07-22 09:02:52
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > pocztaj se gosciu archiwum bylo multum ludzi ktorym komory pozajmowaly rzeczy
    > na podstawie tytulow wykonawczych wystawionych na inne osoby

    no i w tym zdaniu jest podsumowanie Twojej wiedzy na temat komornikow.
    cala esencja Twojej logiki i sposobu myslenia, a takze postrzegania. :)
    to, ze komornik komus cos zabral wcale nie oznacza, ze jemu wolno.
    rozumujac w Twoj sposob moge przedstawic setki ludzi, ktorym cos zrobiono
    bezprawnie. ale to wcale nie oznacza, ze wolno im bylo to zrobic

    nie interesuje mnie to, co mozna przeczytac w archiwum lecz to, co sie
    dzieje w rzeczywistosci

    dla mnie EOT

  • 13. Data: 2004-07-22 10:24:31
    Od: l...@o...pl

    > no i w tym zdaniu jest podsumowanie Twojej wiedzy na temat komornikow.

    jestes poprostu niedouczonym adwersarzem wszystkich ktorzy wskazuja na glupoty
    ktore bredzisz....

    > cala esencja Twojej logiki i sposobu myslenia, a takze postrzegania. :)
    > to, ze komornik komus cos zabral wcale nie oznacza, ze jemu wolno.

    a kto tu mowil do k.... nedzy co mu wolno? kogo to obchodzi?
    czytaj lepiej pytania albo ich sens!!!!
    pytanie bylo co moze zrobic i co zrobi temu gosciowi co ma starych wiszacych
    komus kase

    > rozumujac w Twoj sposob moge przedstawic setki ludzi, ktorym cos zrobiono
    > bezprawnie. ale to wcale nie oznacza, ze wolno im bylo to zrobic

    ehhhhhh niedosc ze nieznasz sie na tym to brniesz brniesz i brniesz ehhhh po
    co zabierasz sie za cos o czym niemasz pojecia i jeszcze nierozumiesz sensu
    zadawanych pytan , niemiales widocznie logiki stad wnioskuje ze niejestes
    prawnikiem a jezeli jestes to........ biedni sa twoi klienci

    > nie interesuje mnie to, co mozna przeczytac w archiwum lecz to, co sie
    > dzieje w rzeczywistosci

    no wlasnie a w niej jest czesto tak ze komornik zajmuje samochod ktory dluznik
    wziol dzien wczesniej w leasing haha znam 20 takich przypadko tylko z
    ostatnich 2 miesiecy

    > dla mnie EOT

    tak jak powiadzialem na wstepie
    jestes poprostu niedouczonym adwersarzem wszystkich ktorzy wskazuja na glupoty
    ktore bredzisz.... skoncz wasc wstydu oszczedz!!!

    zakladam filtr na ciebie

  • 14. Data: 2004-07-22 15:07:39
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    l...@o...pl wrote:
    > ehhhhhh niedosc ze nieznasz sie na tym to brniesz brniesz i brniesz ehhhh po
    > co zabierasz sie za cos o czym niemasz pojecia i jeszcze nierozumiesz sensu
    > zadawanych pytan , niemiales widocznie logiki

    A Ty języka polskiego?

    KG