  • 1. Data: 2004-07-15 17:16:50
    Temat: Szwedzi w ...
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Niespecjalne znam się na prawie między narodowym, ale byłem ostatnio na
    wycieczce i zwiedzałem sobie rujny zamków. Większość z nich zniszczyli
    Szwedzi podczas potopu. Może dałoby się wystąpić przeciwko nim o reperacje
    wojenne :) ?? Ktoś wymyśli podstawy prawne ? Można by niektóre z tych zamków
    odbudować na ich koszt.

    --
    JOHNSON :)

  • 2. Data: 2004-07-15 18:54:48
    Temat: Re: Szwedzi w ...
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał(a)
    w news'ie: news:cd6e5n$5go$1@news.onet.pl

> [...]
    > reperacje wojenne :) ?? Ktoś wymyśli podstawy prawne ? Można by
    > niektóre z tych zamków odbudować na ich koszt.

    Taa, a od niemców ściągać haracz za opiekę
    na Oświęcimem.? ;-) (czy to nie ta epoka?)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Nie zawsze mów co wiesz, ale zawsze wiedz co mówisz."

  • 3. Data: 2004-07-17 14:52:14
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Taa, a od niemców ściągać haracz za opiekę
    > na Oświęcimem.? ;-) (czy to nie ta epoka?)

    A swoją drogą to jak to jest? Pomijając moralność takiego wyciągania
    spraw sprzed ~set lat? Dałoby się to w jakikolwiek sposób wyegzekwować?
    Moim zdaniem, to raczej nie. Strasburg odpada, bo nie rozpatruje sporów
    powstałych przed jego powstaniem. Chyba tylko za obopólną zgodą
    rządów/parlamentów obu państw w drodze umowy dwustronnej. Mylę się?

    chester