  • 11. Data: 2015-04-02 14:04:42
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.04.2015 02:49, Robert Tomasik pisze:

    > Jak sam twierdzisz, poza Tobą nie było w okolicy innych rowerzystów. Czy
    > samo to nie jest dowodem na odstępstwo od normy?

    Umm... Ty tak poważnie?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 12. Data: 2015-04-02 14:47:33
    Od: Andrzej Ozieblo <y...@c...edu.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 13:06, Bartolomeo pisze:

    > Ja po takiej ilości alko (a ważę 90kg) pojechałbym taksówką mimo że nie
    > jestem za karaniem rowerzystów.
    > Kobieta siebie usprawiedliwia. Nie dość, że alkoholiczka (upija się
    > regularnie w weekendy a czasem w tygodniu) to jeszcze problemy z
    > tożsamością płciową - typowa Szwedka :D
    >
    > AŁ: A ile w praktyce można wypić by jechać rowerem w bezpieczny sposób?
    > KL: Dla mnie granicą jest 5-6 piw

    Ale tez nie mowi jakie to byly piwa. Jesli te nasze polskie male (0.33
    l) i nie mocne (czyli w granicach 5.5 promila) to duzo tego nie bylo.

    Dla mnie (tez waze ok. 90 kg) bezpieczna granica jest wypicie 2-3 duzych
    niemocnych piw.

    Mysle, ze jednak nie czujesz bluesa. Spedzilem troche czasu w Szwecji,
    ale lepiej czuje klimaty niemieckie (nie mowiac o francuskich i
    belgijskich, bo te znam b. dobrze). Tam zaden policjant nie zatrzyma do
    kontroli alkoholowej rowerzyste, chyba zeby sie zataczal a i tak skonczy
    sie niewinnie dla rowerzysty. Zalozenie w krajach cywilizowanych jest
    proste: pijany rowerzysta jest glownie zagrozeniem dla siebie. I to jest
    glowny wnisek warty do wyciagniecia z wywiadu z owa Szwedka. Kontrolujmy
    to, co naprawde jest niebezpieczne, odpuscmy to, co jest niegrozne.
    Jeszcze raz powtorze holenderska maksyme: "Jezdziesz na zakrapiane
    spotkanie - wez rower" (w domysle - zostaw samochod).

  • 13. Data: 2015-04-02 15:44:27
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-04-02 14:47, Andrzej Ozieblo wrote:
    [...]
    > Ale tez nie mowi jakie to byly piwa. Jesli te nasze polskie male (0.33
    > l) i nie mocne (czyli w granicach 5.5 promila) to duzo tego nie bylo.
    5,5 promila to rzeczywiście słabe piwko. AFAIR to piwa bezalkoholowe
    mogą tyle mieć. :-D

  • 14. Data: 2015-04-02 15:53:49
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    W dniu 2015-04-02 o 15:44, JDX pisze:
    > On 2015-04-02 14:47, Andrzej Ozieblo wrote:
    > [...]
    > 5,5 promila to rzeczywiście słabe piwko. AFAIR to piwa bezalkoholowe
    > mogą tyle mieć. :-D

    Nie wiem, jakie Wy piwa pijacie, że macie po nich 5,5 promila...

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    ....... johnkelly(at)wp.pl ........ kontakt(at)maciejrozalski.eu .......
    .................. blog GOwOM: maciejrozalski.vot.pl ...................

  • 15. Data: 2015-04-02 21:52:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <551c9228$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jak sam twierdzisz, poza Tobą nie było w okolicy innych rowerzystów. Czy
    > samo to nie jest dowodem na odstępstwo od normy?

    A czy to czyni mnie automatycznie osobnikiem podejrzanym?
    Wydawalo mi sie, ze policja powinna interweniowac kiedy istnieje
    uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa?
    Tymaczasem - jak pisalem - miejsce zdarzenia - uliczka ze znikomym
    ruchem, raczej nie chwialem sie na rowerze, jestem w wieku wiecej niz
    srednim, bylem akurat ogolony, ubrany bylem schludnie, mialem
    oswietlenie, zatrzymalem sie do kontroli, wymienilismy kilka uprzejmych
    zdan.
    Sadze ze w takiej sytuacji policja w europejskim po prostu zyczylaby mi
    dobrej nocy i pojechala dalej.
    A co z ta prosba o okazanie zawartosci plecaka? Mieli do tego prawo?
    --
    TA

  • 16. Data: 2015-04-02 21:53:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <mfi5mr$p16$1@dont-email.me>, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > W takich okolicznościach, o takiej porze - nie widzę nic dziwnego w
    > działaniach policji, jeśli - jak zaznaczyłeś - zachowują tzw pełną
    > kulturę w swoich prewencyjnych działaniach.

    A ja owszem - jak odpowiedzialem kol. Tomasikowi.
    --
    TA

  • 17. Data: 2015-04-02 21:58:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <551d120c$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>,
    JDX <j...@o...pl> wrote:

    > On 2015-04-02 10:40, Andrzej Ozieblo wrote:
    > [...]
    > Eeee tam, sam list to za mało. Trzeba było jeszcze się oflagować i
    > rozpocząć głodówkę. :-D Zbudowanie miasteczka namiotowego przed Urzędem
    > Wojewódzkim też by pewnie nie zaszkodziło. :-D

    E, jeden namiot to jescze nie jest zadne miasteczko.
    --
    TA

  • 18. Data: 2015-04-02 21:59:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-15 o 21:52, T...@s...in.the.world pisze:

    > A czy to czyni mnie automatycznie osobnikiem podejrzanym?

    Wiesz, trochę jednak odmienny, więc rzucasz się w oczy.

    > Wydawalo mi sie, ze policja powinna interweniowac kiedy istnieje
    > uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa?

    Błądzisz. Wówczas, to reaguje już prokurator :-)

> [...]
    > zdan.
    > Sadze ze w takiej sytuacji policja w europejskim po prostu zyczylaby mi

    Spróbuj.

    > A co z ta prosba o okazanie zawartosci plecaka? Mieli do tego prawo?

    Mieli. To się nazywa "kontrola przenoszonego bagażu"

  • 19. Data: 2015-04-02 22:10:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Wiesz, trochę jednak odmienny, więc rzucasz się w oczy.

    Czy jest to uzasadnienie kontroli?

    Dobrze, że jest tylko rowerzystą a nie np. Murzynem - miałby przesrane
    przy takim podejściu...

  • 20. Data: 2015-04-02 22:29:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-15 o 22:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Czy jest to uzasadnienie kontroli?
    >
    > Dobrze, że jest tylko rowerzystą a nie np. Murzynem - miałby przesrane
    > przy takim podejściu...

    Wiesz, w takim Krakowie, Warszawie - murzyn, to norma. To samo w
    miejscowościach turystycznych. Ale gdzieś na peryferiach,to wcale bym
    się nie zdziwił.