  • 11. Data: 2005-06-29 15:01:14
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d9ucuk$jkb$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@W...pl> pisze:

    errata:
    żeby w tym miejscu NIE dało się podejść do siatki

  • 12. Data: 2005-06-29 15:06:19
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    nie chce sąsiada wsadzić do więzienia a jego psa uśpić, po prostu wydaje mi
    się że przy odrobinie dobrej woli z jego strony mógły przenieś pieska w inne
    miejsce. Poza tym to sąsiad rzdko tam sprząta i w upalne dni poprostu
    śmierdzi z kojca. Sam mam psa więc nie jestem przeciwnikiem, chciałem się
    tylko dowiedzieć czy jakieś przepisy regulują te sprawy żeby mu delikatnie o
    tym powiedzieć. proszę nie piszcie jak mam wychowywać dzieci bo to NTG. Jak
    ktoś wie czy da się coś zrobić to niech napisze że się da lub nie da, bo
    naprawdę szkoda zaśmiecać grupe dyskusją która do niczego nie prowadzi.
    pozdrawiam
    Grzesiek

  • 13. Data: 2005-06-29 15:16:28
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    luudzie!!! ja nie sądze że sąsiad ma jakiś obowiązek przeniesienia psa!
    Pytam tylko czy jakieś przepisy to regulują!! nie chcę żadnych porad jak
    wychować dzieci! nie chcę porad ogrodnika jakie krzewy mam posadzić, nie
    chce ofert od ślusarzy, spawaczy i innych firm co mi blachą płot obiją.
    zadałem proste pytanie CZY można coś prawnie z tym zrobić.

    Grzesiek

  • 14. Data: 2005-06-29 15:21:59
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesiex" napisał w wiadomości

    > Mój sąsiad w rogu działki wygrodził kojec dla psa, kojec przylega jednym
    > bokiem do mojego (naszego) płotu, płot jest ze zwykłej siatki.

    > Próba rozmowy z sąsiadem kończy się głupimi uśmieszkami z jego strony. Co
    > mogę zrobić w takiej sytuacji?

    Podłub w prawie budowlanym. Zgodnie z nim sąsiad nie może wybudować nic bez
    Twojej zgody w odległości X cm od wspólnego płotu czy wspólnej granicy
    działki.. Niestety nie pamiętam juz podawanej odległości.

    Po mojemu to sąsiad powinien wykazać się starannością by ten pies nie
    stanowił zagrożenia. Najwyraźniej tego nie czyni.

    pozdrawiam
    czubcia

  • 15. Data: 2005-06-29 15:27:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzesiex wrote:

    > rozumiem ale w sumie nie poto człowiek dba o swój kawałek ziemi żeby na
    > jakiś dechy lub blache patrzeć! wiem że lepsze to niż pogryzione dzieci więc
    > już prowizorycznie się zabezpieczyłem ale wolał bym mieć normalny płot a nie
    > jakieś blachy.

    To postaw coś przezroczystego (np. plexi) i nie marudź...

    Rany, ostatnio kwalifikacje na bycie rodzicem strasznie obniżyli ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 16. Data: 2005-06-29 15:30:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzesiex wrote:
    > chce ofert od ślusarzy, spawaczy i innych firm co mi blachą płot obiją.
    > zadałem proste pytanie CZY można coś prawnie z tym zrobić.

    Z samą obecnością psa - nie.

    Z jego uciążliwością (ujada, śmierdzi intensywnie) - ewentualnie.

  • 17. Data: 2005-06-29 15:31:15
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > Rany, ostatnio kwalifikacje na bycie rodzicem strasznie obniżyli ;->

    chyba nie tak dawno skoro twoi też nie mieli kwalifikacji,

  • 18. Data: 2005-06-29 15:34:48
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chce ofert od ślusarzy, spawaczy i innych firm co mi blachą płot obiją.
    > zadałem proste pytanie CZY można coś prawnie z tym zrobić.

    Tak, idz do prokuratury i zloz zawiadomienie, ze ten parszywy recydywista ma
    czelnosc trzymac psa na swojej dzialce i to tuz obok twojej a na dodatek
    sukinsym sie usmiecha jak mu o tym mowisz!

  • 19. Data: 2005-06-29 15:38:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d9udvd$9jt$1@inews.gazeta.pl Grzesiex <s...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > wychować dzieci! nie chcę porad ogrodnika jakie krzewy mam posadzić, nie
    > chce ofert od ślusarzy, spawaczy i innych firm co mi blachą płot obiją.
    No widzisz? Ty nie chcesz tego, nie chcesz tamtego, a sąsiad nie chce z Toba
    gadać o Twoich problemach. Czyli jest OK.

    > zadałem proste pytanie CZY można coś prawnie z tym zrobić.
    To czemu nie wynajmiesz prawnika? Będziesz mógł żądać, pytać (i płacić).
    Proponuję abyś spróbował zawiadomić np. policję, że ten pies może
    eksplodować. Albo że jest promieniotwórczy. Może zajmą się sprawą (choć nie
    wiem, czy tak jak oczekujesz)

    Jotte

  • 20. Data: 2005-06-29 15:39:48
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    z tym zrobić.

> [...]
    > czelnosc trzymac psa na swojej dzialce i to tuz obok twojej a na dodatek
    > sukinsym sie usmiecha jak mu o tym mowisz!

    Może i dziesięć psów trzymać ale niech je należycie zabezpiecza, ja
    wytłumaczę dzieciom żeby nie przekładały przeż płot rączek a on niech
    wytłumaczy psowi żeby nie przekładał na moją stronę pyska.!!!