    From: "czubcia" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kojec dla psa przy płocie
    Date: Wed, 29 Jun 2005 17:21:59 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@81.219.236.18

    Użytkownik "Grzesiex" napisał w wiadomości

    > Mój sąsiad w rogu działki wygrodził kojec dla psa, kojec przylega jednym
    > bokiem do mojego (naszego) płotu, płot jest ze zwykłej siatki.

    > Próba rozmowy z sąsiadem kończy się głupimi uśmieszkami z jego strony. Co
    > mogę zrobić w takiej sytuacji?

    Podłub w prawie budowlanym. Zgodnie z nim sąsiad nie może wybudować nic bez
    Twojej zgody w odległości X cm od wspólnego płotu czy wspólnej granicy
    działki.. Niestety nie pamiętam juz podawanej odległości.

    Po mojemu to sąsiad powinien wykazać się starannością by ten pies nie
    stanowił zagrożenia. Najwyraźniej tego nie czyni.

    pozdrawiam
    czubcia