  • 21. Data: 2004-06-14 18:37:35
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cakpi8$3q0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >niestety są
    > na świecie osoby, które nie potrafią zrozumieć niektórych rzeczy

    Nie powinna Cię dziwić ta polemika bo na tej grupie co chwila pojawia się
    watek o kobiecie, która wiedząc że grozi jej zwolnienie z pracy zachodzi w
    ciązę, zachodzi w ciązę na wypowiedzeniu [niedawny wątek]. Ciąza stała sie
    teraz atutem przetargowym niewiele ma wspólnego z macierzyństwem. Skądinąd
    jest to jeden z powodów dla których nigdy nie zatrudniałam kobiet i to się
    raczej nie zmieni - chyba że będą po 40 - nie mam ochoty bowiem trafić na
    taką sprytną życiowo. [zaznaczam że sama jestem matką]

    > Wrócę jeszcze do sprawy "obudzenia się z dzieckiem", jeżeli kogoś to tak
    > bardzo dziwi to może niech zapyta na odpowiedniej grupie lub znajomego
    > lekarza czy nie jest możliwe miesiączkowanie przez 4 czy 5 pierwszych
    > miesięcy ciązy?

    Zdarza sie, ale jeśli próbujesz mi powiedzieć że kobieta mająca trojkę
    dzieci nie zorientowała sie że jest w ciązy to z tego wynika że ona chyba do
    bystrych nie należy. Jakieś wizyty u lekarza? Podobno brała tabletki więc
    chyba musiała odwiedzać lekarza ? Lekarz przepisywał jej recepty bez badan?
    Zresztą chcesz powiedzieć, że przez 5 miesięcy ciązy brała tabletki
    antykoncepcyjne?

    HaNkA

  • 22. Data: 2004-06-14 18:41:21
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl.spam.jest.fe>

    Magda napisał/a o tym, że:
    > wątek się zakończy, ale niestety są na świecie osoby, które nie
    > potrafią zrozumieć niektórych rzeczy i ja bynajmniej nie będę nikomu
    > udowadniała, że nie jestem wielbłądem, tym bardziej, że sprawa nie
    > dotyczy mnie bezpośrednio.

    Ależ to jest grupa dyskusyjna! To jest miejsce, w którym przedstawia
    się swoje poglądy na różne sprawy, w tym również sprawy, których nie
    można zrozumieć.
    Usenet, to nie jest Twoje prywatne poletko i naprawdę nie Tobie się
    martwić o ilość postów w wątku.
    Ja nie potrafię zrozumieć niektórych rzeczy, ale chyba w związku z tym
    nie zabronisz mi pisania na grupę, prawda? A może jednak zabronisz...?
    Rzuciłaś temat, nawrzucałaś niektóym od półgłówków, więc się teraz nie
    dziw reakcji.

    Wyśpij się porządnie i wróć jutro. Dobranoc.

    --
    Maciek.

  • 23. Data: 2004-06-14 18:41:47
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Przeczytaj proszę uważnie całą dyskusję od początku.
    Mam nadzieję, że ktoś Cię oskarży o dyskryminację!
    Czytałam kilka dyskusji z Twoim udziałem i miałam o Tobie jak najlepsze
    zdanie.Chyba się pomyliłam.

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cakrd1$bjr$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 24. Data: 2004-06-14 18:48:53
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 14 Jun 2004 20:37:35 +0200, HaNkA ReDhUnTeR napisał/napisała:
    > Zresztą chcesz powiedzieć, że przez 5 miesięcy ciązy brała tabletki
    > antykoncepcyjne?

    zadziwiajaco trafna uwaga :) Ale ona pewnie nie brala srodkow anty, a mogli
    uzywac prezerwatywy.. aa i te 5 miesiecy bez krwawienia mogli wziac za efekt
    uboczny po pigulkach..
    Dobre wytlumaczenie i trzyma sie kupy (z przewaga tego drugiego:>)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 25. Data: 2004-06-14 18:55:04
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Magda wrote:
    > Mam nadzieję, że ktoś Cię oskarży o dyskryminację!

    Masz ochotę? W sądach też chcieliby sie pośmiać.

    KG

  • 26. Data: 2004-06-14 19:01:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > zadziwiajaco trafna uwaga :) Ale ona pewnie nie brala srodkow anty, a
    mogli
    > uzywac prezerwatywy..

    E tam. Magda napisała wcześniej cytuję "czwarte przytrafiło się mimo
    zażywania środków, chyba powinni zażądać odszkodowania
    od firmy farmaceutyczneja". Nie wiem co Ty robisz z prezerwatywami ale mam
    nadzieję, ze ich nie zażywasz? :PPP

    HaNkA

  • 27. Data: 2004-06-14 19:10:17
    Od: "Kallinka" <k...@a...pl>

    > Przeczytaj proszę uważnie całą dyskusję od początku.
    > Mam nadzieję, że ktoś Cię oskarży o dyskryminację!
    > Czytałam kilka dyskusji z Twoim udziałem i miałam o Tobie jak najlepsze
    > zdanie.Chyba się pomyliłam.

    Załóż Magda własną firmę i zatrudnij same kobiety w wieku rozrodczym. To wtedy
    pogadamy.

    M.

  • 28. Data: 2004-06-14 19:18:00
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisała wiele o trudnej sytuacji
    koleżanki i zaapelowała o pomoc. A nie wpadłaś na pomysł, aby szybciutko
    wyskoczyć na nocną pocztę (jeszcze kilka godzin do 15-go) i przesłać
    nieszczęśliwej kobiecie 1500,- pln , aby w terminie wywiązała się z
    podjętego zobowiązania ? Chyba, że podejrzewasz., iż zamiast pieniędzy odda
    Ci "paragrafy" o które w jej imieniu dopominasz się.
    AR

  • 29. Data: 2004-06-14 19:20:35
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 14 Jun 2004 21:01:13 +0200, HaNkA ReDhUnTeR napisał/napisała:
> [...]
    > zażywania środków, chyba powinni zażądać odszkodowania
    > od firmy farmaceutyczneja". Nie wiem co Ty robisz z prezerwatywami ale mam

    skoro nie doczytalem to wyjdzie na to,ze je na glowe zakladam.. hmm

  • 30. Data: 2004-06-14 19:25:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Mam nadzieję, że ktoś Cię oskarży o dyskryminację!

    Ze co?:-)

    > Czytałam kilka dyskusji z Twoim udziałem i miałam o Tobie jak najlepsze
    > zdanie.Chyba się pomyliłam.

    Qrcze, nie wjeżdzaj mi na ambicje i nie licz na solidarność jajników.
    Fajnie, że kobiety zachodzą w ciąże i Bogu niech będzie za bezrobocie bo
    dzięki temu Polska może wyjdziemy z niżu demograficznego :P

    I błagam - tnij cytaty i odpowiadaj pod postami

    HaNkA