  • 11. Data: 2004-01-03 19:28:14
    Temat: Re: kazusy :-)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości
    news:bt6rlb$l90$1@inews.gazeta.pl...

    > teraz to się negocjacje nazywa :)
    > Ale moim zdaniem to nie były negocjacje(rokowanie), tylko Metody
    > zmieniając ofertę Cyryla złożył przez to swoją. Jeśli Cyryl ją przyjmie
    > (moim zdaniem też przez wykonanie), umowa zostanie zawarta.

    Ale jak nie przyjmie, to do zawarcia umowy nie dojdzie. W kazusie nie ma
    mowy o przyjęciu oferty, więc do zawarcia umowy nie doszło.

  • 12. Data: 2004-01-03 21:00:39
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Robert Tomasik napisał/a:
    >Pewnie tak, ale jak wykazałem, to akurat nieistotne w sytuacji, gdy
    >sprzedająca zapewniała, że to oryginał. Gdyby nie to zapewnienie, to było
    >by to kluczowym zagadnieniem.
    W tym wypadku tak, ale samo ustne zapewnienie, nie wiem, czy
    wystarczyłoby, gdyby np. sprzedająca twierdziło, że to "cudownie
    odnalezione zaginione" dzieło Rembrandta.:-)

  • 13. Data: 2004-01-04 01:26:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki"
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości

    > W tym wypadku tak, ale samo ustne zapewnienie, nie wiem, czy
    > wystarczyłoby, gdyby np. sprzedająca twierdziło, że to "cudownie
    > odnalezione zaginione" dzieło Rembrandta.:-)

    Wiesz, to już kwestia dowodowa. Zresztą i tak dałem ciała, bo to
    roszczenie z rękojmi się przedawniło, co zresztą sprostowałem. Tak więc w
    ogóle jest to już kwestia akademicka teraz.