  • 1. Data: 2003-03-13 15:20:04
    Temat: jakie opłaty sądowe przy rozwodzie?
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    jakie są?
    czy się zmieniłuy?
    parę lat temu wiem że były max 1200 zł - jeśli bez orzekania
    o winie to 2x600

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 2. Data: 2003-03-13 15:21:35
    Temat: Re: jakie opłaty sądowe przy rozwodzie?
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > parę lat temu wiem że były max 1200 zł - jeśli bez orzekania
    > o winie to 2x600

    kolega dostal ostatnio - 4 tys zl

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 3. Data: 2003-03-13 15:52:52
    Temat: Odp: jakie opłaty sądowe przy rozwodzie?
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik ania <a...@e...pl_#@!%> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4q7na$26t$...@d...ceti.com.pl...

    > kolega dostal ostatnio - 4 tys zl

    co to znaczy dostał?
    chodzi mi podkreślam o opłaty sądowe a nie dla adwo Kata

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 4. Data: 2003-03-13 15:57:33
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > co to znaczy dostał?
    > chodzi mi podkreślam o opłaty sądowe a nie dla adwo Kata

    sad zasadzil oplate w wysokosci 4 tys zl - tak lepiej?

  • 5. Data: 2003-03-13 16:05:13
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik ania <a...@e...pl_#@!%> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4q9pc$3ub$...@d...ceti.com.pl...

    > sad zasadzil oplate w wysokosci 4 tys zl - tak lepiej?

    lepiej
    tzn gorzej

    --
    Urko vs Andre