  • 1. Data: 2003-03-13 13:23:35
    Temat: egzekucje komornicze
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy to prawda, ale slyszalem o przepisach regulujacych przebieg
    egzekucji komorniczych. W skrocie to wyglada tak, ze jak np. w mieszkaniu
    sa 2 krzesla to komornik moze zabrac jedno. Prawda ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 2. Data: 2003-03-13 16:21:40
    Temat: Re: egzekucje komornicze
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy to prawda, ale slyszalem o przepisach regulujacych przebieg
    > egzekucji komorniczych. W skrocie to wyglada tak, ze jak np. w mieszkaniu
    > sa 2 krzesla to komornik moze zabrac jedno. Prawda ?

    Nie wiem jak z krzeslami, ale te przepisy to KPC (Kodeks Postepowania
    Cywilnego) i rozporzadzenia do niego.

    Konrad