  • 1. Data: 2003-03-13 13:55:42
    Temat: Bardzo wazna sprawa dotyczaca matury !!! PILNE !!!!
    Od: m...@p...onet.pl

    WItam
    mam takie pytanie natury prawnej
    Ostatnio wyszlo uściślenie do rozporządzenia Ministrestwa Edukacji Narodowej I
    Sportu dotyczące określenia czym są tablice matematyczne na maturze. wyszło
    ono już po 29 listopada 2002 roku, kiedy to wszystkie niescislości związane z
    egzaminem dojrzałości i rozporządzenia powinny zostać wydane. zaostało wydana
    lista 13 tablic które na egzaminie dojrzałości można używać. teraz moje
    pytanie: Czy jest to prawne działanie MENiS'u aby w marcu, tydzień po próbnych
    maturach określać z czego można podczas matury korzystać, a z czego nie ???
    Dodam, że w poprzednich latach istniał zapis, iż można korzystać z tablic
    matematycznych, nie bylo określoneczym one są. natomiast 2 miesiące przed
    tegorocznym egzaminem dojrzałości MENiS określa czym są, gdzie przez 12 lat
    istnienia ustawy nie był w satnie tego sprecyzować i przygotować uczniów ???
    Proszę o odpowiedź czy jest to prawne działanie i czy można je w jakiś sposób
    wykreślić z regulaminu tegorocznych matur.
    Proszę o szybką odpowiedź
    Z góry uprzejmie dziękuję

  • 2. Data: 2003-03-13 14:31:13
    Temat: Re: Bardzo wazna sprawa dotyczaca matury !!! PILNE !!!!
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    m...@p...onet.pl pisze w

    > aby w marcu, tydzień po próbnych
    > maturach określać z czego można podczas matury korzystać, a z czego
    > nie ???

    dura lex sed lex

    chyba jest zrezzta i tak taki bajzel byl wokol tych materu w ostatnich
    latach, ze taki wybryki nie powinny nikogo dziwic.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-03-13 14:39:48
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > dura lex sed lex
    >
    > chyba jest zrezzta i tak taki bajzel byl wokol tych materu w ostatnich
    > latach, ze taki wybryki nie powinny nikogo dziwic.

    rety coś się zacięło czy szybko klawisze wciskałeś?

    Stan_Z
    antypolonista

  • 4. Data: 2003-03-13 18:49:44
    Od: m...@p...onet.pl

    No dobra wszystko pieknie ladnie....
    a moze by mi ktos powiedzial jak to sie ma w swietle prawa ??????
    Dzieki

  • 5. Data: 2003-03-13 19:11:35
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    > No dobra wszystko pieknie ladnie....
    > a moze by mi ktos powiedzial jak to sie ma w swietle prawa ??????
    > Dzieki

    No przeciez wszyscy Ci pisza... Ministerstwo mialo prawo
    wydac rozporzadzenie, wiec wydalo... A ze robi to na 2 miesiace
    przed Twoja matura? Welcome to Poland!

    Na pocieszenie dodam, ze Rzecznik Praw Obywatelskich skierowal
    do Trybunalu Konstytucyjnego wniosek, w ktorym stwierdza, ze
    ministerstwo ma zbyt szeroka delegacje ustawowa do wydawania
    rozporzadzen, w tym wlasnie tego traktujacego o maturach.
    Zeby pocieszyc Cie jeszcze bardziej, przypomne Ci, ze zyjesz
    w kraju wyjatkowo sprawnego sadownictwa, wiec moze za rok
    Trybunal rozpatrzy sprawe.

    Zeby bylo ciekawiej napisze jeszcze, ze wedlug niektorych
    prawnikow rozporzadzenie o maturach PRZESTALO OBOWIAZYWAC
    21 pazdziernika 2002 r. Wiec jezeli oblejesz, to mozesz odwolac
    sie do NSA i moze juz po 2 latach sad stwierdzi, ze jednak
    mature zdales...

    Michal Letowski

  • 6. Data: 2003-03-13 20:02:44
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Stan_Z" <s...@g...pl> pisze w news:b4q596$210$1@news.supermedia.pl:

    > rety coś się zacięło czy szybko klawisze wciskałeś?

    Przepraszam, bylem wykonczony jak pisalem tego posta

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 7. Data: 2003-03-14 08:03:07
    Od: m...@p...onet.pl

    No ale jakim cudem Ministerstwo moglo wydać rozporządzenie dotyczace
    tegorocznej matury, jesli termin wydania rozporzadzenia dotyczacego
    organizacji matur minal 29 listopada 2002 ??

  • 8. Data: 2003-03-14 16:27:52
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    > No ale jakim cudem Ministerstwo moglo wydać rozporządzenie dotyczace
    > tegorocznej matury, jesli termin wydania rozporzadzenia dotyczacego
    > organizacji matur minal 29 listopada 2002 ??

    A gdzie tak jest napisane???

    Michal Letowski