  • 1. Data: 2006-11-10 22:23:39
    Temat: kawałki szkła w zamówionym obiedzie
    Od: "leszek" <l...@g...com>

    taka sytuacja:

    w zamówionym w profesjonalnej firmie kateringowej posiłku znalazłem
    dziś kilka kawałków szkła, w tym jeden długości ok. 2 cm i bardzo
    ostrym kształcie. wolę nie myśleć co by się stało, gdybym to
    połknął..

    pytanie:
    czy mogę firmę kateringową o coś skarżyć? żądać
    zadośćuczynienia? jakiejś gratyfikacji? przeprosin?

    dodam, że paczkę z jedzeniem rozpakowałem w biurze na oczach kilku
    osób, więc ewentualni świadkowie są....

    jestem ciekwawy Waszego zdania...

  • 2. Data: 2006-11-10 22:27:36
    Temat: Re: kawałki szkła w zamówionym obiedzie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 10 Nov 2006 14:23:39 -0800, leszek napisał(a):

    > pytanie:
    > czy mogę firmę kateringową o coś skarżyć? żądać
    > zadośćuczynienia? jakiejś gratyfikacji? przeprosin?

    Przeprosin tak. Nic więcej raczej nie. Możesz jeszcze ew. przestać
    korzystać z ich usług. Odszkodowanie nie wchodzi w grę, zadośćuczynienie
    także.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-11-10 23:21:39
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "leszek" <l...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]

    >zadośćuczynienia? jakiejś gratyfikacji? przeprosin?

    >dodam, że paczkę z jedzeniem rozpakowałem w biurze na oczach kilku

    Pogadaj z premierem, może zamknie firmę.

    To się zdaje nazywa inspekcja sanitarna.
    Zadzwoń i powiedz, że znlałeś szkło w posiłku to pewnie im pomogą
    posprzątać.

  • 4. Data: 2006-11-11 00:37:20
    Od: smogg <smogg9@USUN_TOop.pl>

    > jestem ciekwawy Waszego zdania...

    moim zdaniem powienieneś to zgłosić, np. do tej instytucji co zajmuje
    się inspekcją sanitarną oraz do samej firmy kateringowej... takie
    kawałki szkła to nie byle co :/

    --
    [pozdro] [smogg] [gg#3145741] [@ NO_SPAM protection]

    [Najnowsze badania wykazują, że 3 na 10 Polaków]
    [żyje w stresie... pozostałych 7 - za granicą. ]

  • 5. Data: 2006-11-11 02:57:09
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "smogg" <smogg9@USUN_TOop.pl> napisał w wiadomości
    > moim zdaniem powienieneś to zgłosić, np. do tej instytucji co zajmuje
    > się inspekcją sanitarną oraz do samej firmy kateringowej... takie
    > kawałki szkła to nie byle co :/

    mniejsze sa dopuszczale :> ?

  • 6. Data: 2006-11-11 09:05:37
    Od: smogg <smogg9@USUN_TOop.pl>

    > mniejsze sa dopuszczale :> ?

    nie... napisałem to w sensie, że takie kawałki szkła to mogą zabić i
    takiej sprawy NIE można pozostawić bez echa, anyway - każdy taki
    przypadek należy zgłosic odpowiednim służbą

  • 7. Data: 2006-11-11 12:27:50
    Od: "murziczek" <m...@o...pl>

[...]

    Witam,
    ja kiedys znalazlam w serku waniliowym włos,ble...
    napisałam maila do firmy,dostalam przeprosiny a kilka dni pozniej do domu
    ogromną pakę wyrobow firmy.
    Jakos się zachowali:-),ale to zalezy od firmy.
    Kiedys tez bylam niezadowolona z zakupu fasolki Hortex,w opakowaniu były
    dosłownie same łyka od fasolki a nie fasolka,wszystko wyrzuciłam,hortex
    nawet nie odpisał.
    No ale szkło,to powazniesza sprawa,ja dałabym znac włascicielowi firmy,jemu
    zalezy najbardziej na wizerunku firmy i klientach,moze zarządzi kontrolę czy
    cos.
    Jezeli to nie przyniosłyby efektu i zostałbys zlekcewazony to chyba dałabym
    znac do sanepidu.
    pozdrawiam
    Iwona

  • 8. Data: 2006-11-12 08:47:53
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    murziczek napisał(a):
> [...]
    > ogromną pakę wyrobow firmy.
    > Jakos się zachowali:-),ale to zalezy od firmy.

    wyslij mi na maila nazwe firmy :)

    P.

  • 9. Data: 2006-11-12 18:03:29
    Od: smogg <smogg9@USUN_TOop.pl>