  • 1. Data: 2005-04-23 08:09:37
    Temat: jak ukarać spamera ?
    Od: "Smutny30" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dotychczas większość spamu otrzymywałem z zagranicy. Jednak ostatnio trafił
    mi się uciążliwy spamer z polski, który wysyła mi nahalne propozycje
    zarabianie przez internet. Proszę o info jakie ustawy regulują to i jak mogę
    gościa pociągnąć do odpowiedezialności.

    pozdrawiam Olek

  • 2. Data: 2005-04-23 08:36:28
    Temat: Re: jak ukarać spamera ?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Smutny30" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > propozycje zarabianie przez internet. Proszę o info jakie ustawy regulują
    > to i jak mogę gościa pociągnąć do odpowiedezialności.

    Stary uzyj czasem google?
    http://tinyurl.com/c3t4g

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-04-23 10:39:59
    Od: "Smutny30" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Smutny30" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Stary uzyj czasem google?
    > http://tinyurl.com/c3t4g

    Googla jest łatwiej użyć jesli się posiada jakąkolwiek orientację w danej
    materii. Podałeś mi link do ustawy, nawet jak to pzrezytam to i tak nie będę
    widział jak to się przekłada na praktykę.

    Tak czy inaczej bardzo dziekuję za odpowiedź.

    pozdrawiam Olek

  • 4. Data: 2005-04-23 10:41:18
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Smutny30" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości