  • 1. Data: 2005-04-22 22:32:09
    Temat: kupno mieszkania a urząd skarbowy
    Od: "Goska" <m...@w...pl>

    mam pytanie
    czy urzad skarbowy bedzie domagal sie wyjasnienia skad mialem srodki na
    zakup mieszkania
    skoro zakupilem je jako student i do tej pory nigdy nie pracowalem
    a kase zarobilem w stanach na co nie mam zadnych papierow
    czy urzad bedzie sie tym wogole intersowal?

  • 2. Data: 2005-04-23 03:57:38
    Temat: Re: kupno mieszkania a urząd skarbowy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Goska wrote:
> [...]
    > a kase zarobilem w stanach na co nie mam zadnych papierow
    > czy urzad bedzie sie tym wogole intersowal?

    tak i to dosyć skutecznie
    przejrzyj grupę od początku roku, to zobaczysz ile tu już przerażonych
    się na grupie przewinąło.
    W czarnych wizjach grozi ci 75% podatku od nieujawnionych dochodów.
    W mniej czarnych całkiem sporą kwotę można przepchnąć bez podatku jako
    darowiznę, ale z datą wstecz to trochę trudno się robi.

  • 3. Data: 2005-04-23 05:11:49
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d4bu08$7eu$1@news.onet.pl>, Goska wrote:
> [...]
    > a kase zarobilem w stanach na co nie mam zadnych papierow
    > czy urzad bedzie sie tym wogole intersowal?

    Może. Jakie są szanse nie wiem, ale osobiście znam osobę, którą się
    interesowali. Też kupiła mieszkanie będąc studentką. Rozpisywali
    darowizny po całej rodzinie - skutecznie, us się nie czepnął.

    Renata

  • 4. Data: 2005-04-23 07:06:19
    Od: "Goska" <t...@p...onet.pl>

    co zrobic zebyu uniknac tego calego zachodu, bo jak wiem od darowizny tez
    trzeba jakis podatek zaplacic, a ja nie chce im nic wiecej placic i tak za
    duzo dostali a ciagania z urzedem tez nie chce czy ktos cos poradzi

  • 5. Data: 2005-04-23 10:06:30
    Od: yabby <y...@p...gazeta.pl>

    Goska napisał(a):
    > co zrobic zebyu uniknac tego calego zachodu, bo jak wiem od darowizny tez
    > trzeba jakis podatek zaplacic, a ja nie chce im nic wiecej placic i tak za
    > duzo dostali a ciagania z urzedem tez nie chce czy ktos cos poradzi

    Znam dziewczyne ktora rowniez kupila sobie mieszkanie za
    nieudokumentowne dochody i w Urzedzie Skarbowym zlozyla oswiadczenie ze
    to byly pieniądze z prostytucji..Nie zaplacila zadnego podatku :)
    Oczywiscie nie kazdy ma tyle odwagi..;) Pozdrawiam..

  • 6. Data: 2005-04-23 10:23:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d4cs49$cee$1@news.onet.pl>, Goska wrote:
    > co zrobic zebyu uniknac tego calego zachodu, bo jak wiem od darowizny tez
    > trzeba jakis podatek zaplacic, a ja nie chce im nic wiecej placic i tak za

    Są kwoty zwolnione. Wystarczy mieć dużo darczyńców.

    Renata

  • 7. Data: 2005-04-23 10:52:31
    Od: "Goska" <t...@p...onet.pl>

    ale od darowizny tez trzeba zaplacic podatek?
    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd6k90b.1nr.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

  • 8. Data: 2005-04-23 18:11:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Goska wrote:
    > ale od darowizny tez trzeba zaplacic podatek?

    ale dopiero powyżej pewnej kwoty.
    Jak się dobrze uwiniesz do 70 tyś jesteś w stanie dostać bez podatku od
    darowizny.
    Szukaj moich postów, bo mi się już nie che po raz n-ty pisać.

  • 9. Data: 2005-04-23 18:11:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    witek wrote:
    > Szukaj moich postów, bo mi się już nie che po raz n-ty pisać.

    na. pl.s.podatki

  • 10. Data: 2005-04-24 05:08:45
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>