  • 1. Data: 2005-04-22 22:04:43
    Temat: gdzie jest zapisywany status bezrobotnego ?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Pytanie w temacie moze dosc ogolne - czy dostajac status bezrobotnego
    (ew zasilek itd) - jest to gdzies archiwizowane? Poza tym
    miastem/urzedem w ktorym jest osoba rejestrowana ? chodzi mi o fakt, czy
    ktos byl/niebyl bezrobotnym w latach 92 - 96 - urzad zmienia zdanie w
    srodku sprawy, jedno zaswiadczenie przeczy drugiemu, poniewaz tak
    aktualnie wygodniej jest pewnej osobie. Czy jego "papiery" gdzies sa
    archiwizowane, na jakiej podstawie i skad da sie to wyciagnac?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 2. Data: 2005-04-23 11:39:55
    Temat: Re: gdzie jest zapisywany status bezrobotnego ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości

    Można to ustalić po składce ubezpieczeniowej. Jak był bezrobotny, to
    Urząd za niego płacił. poza tym Urząd Skarbowy, bo ktoś odprowadzał
    zaliczki na ubezpieczenie społeczne. Chwilowo nic więcej mi do głowy nie
    przychodzi.

  • 3. Data: 2005-04-23 12:09:57
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > Urząd za niego płacił. poza tym Urząd Skarbowy, bo ktoś odprowadzał
    > zaliczki na ubezpieczenie społeczne. Chwilowo nic więcej mi do głowy nie
    tak tez myslalem, ale zastanawialem sie czy jest jeszcze jakas centralna
    baza urzedu pracy czy cos, bo wg pitow, wg skarbowego - byl bezrobotnym,
    bo urzad placil, z urzedu dostawal kase i z urzedu byla kasa wyplacana.
    Ale znajoma oskazonego jest kierownikiem urzedu pracy i wystawila
    zaswiadczenie poswiadczajace nieprawde, iz niebyl bezrobotnym, i idzie w
    zaparte, ze nie byl i niema jak tego udowodnic. Ciekawe co z tego
    wyniknie...

    (dodam ze jest to sprawa w sadzie przeciwko urzedujacemu radnemu z
    ramienia pewnej slynnej aferalnie partii)