  • 1. Data: 2007-02-01 11:32:49
    Temat: jak nie placic VATu od sprzedanego auta
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Prowadze dodatkowo dzialalnosc gospodarcza. Kupilem 4 lata temu samochod
    na firme. Teraz przy sprzedazy bede musial odporowadzic podatek.
    Wartosc auta nie duza, okolo 6tys, ale zawsze.
    Moge (poza kasacja) jakosc pozbyc sie auta ze stanu nie placac podatku ?
    Ktos mi mowil (wiadomo, ktos, gdzies, kiedys) ze moge go "przeniesc"
    ze stanu firmy na moje "prywatne", ale jak to zrobic ?