    From: Baczek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak nie placic VATu od sprzedanego auta
    Date: Thu, 01 Feb 2007 12:32:49 +0100

    Witam
    Prowadze dodatkowo dzialalnosc gospodarcza. Kupilem 4 lata temu samochod
    na firme. Teraz przy sprzedazy bede musial odporowadzic podatek.
    Wartosc auta nie duza, okolo 6tys, ale zawsze.
    Moge (poza kasacja) jakosc pozbyc sie auta ze stanu nie placac podatku ?
    Ktos mi mowil (wiadomo, ktos, gdzies, kiedys) ze moge go "przeniesc"
    ze stanu firmy na moje "prywatne", ale jak to zrobic ?