  • 11. Data: 2004-09-07 13:32:15
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:chkcdq$6b5$1@inews.gazeta.pl...
    > to nie o solidarnosc plemnikow tylko o bezczelnosc plci pieknej chodzi!

    Myślę, że bezczelność to cecha osobnicza, a nie - przypisana do płci.

    pozdr

    Monika

  • 12. Data: 2004-09-07 13:32:59
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

    > to nie o solidarnosc plemnikow tylko o bezczelnosc plci pieknej chodzi!
    >
    > Zaplac mu polowe za mieszkanie (nie wspominaj o samochodzie bo cena
    > samochodu jest nieco inna niz mieszkania)
    > i wtedy sie zastanawiaj jak go wymeldowac. Teraz jak powiedzial tch modl
    > sie zeby on sie o tym nie dowiedzial
    > co probujesz zrobic.
    >
    > P.

    mieszkanie nie jest moją wlasnoscia, ani tym bardziej jego, jest
    mieszkaniem komunalnym, ktorego nawet nie moge wykupic bo jest na liscie
    mieszkan bez takiego przyzwolenia. W zaden sposób nie da sie go zaminic na
    kasę, w odróżnieniu do samochodu. A tak w ogole, to modliłabym sie na Twoim
    miejscu, by Tobie cos takiego sie nie przytrafiło...
    A.

  • 13. Data: 2004-09-07 13:36:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > krew mnie zalewa jak widzę ludzi którzy nie potrafią docenić tego co mają
    > ciągle im mało i myślą co im sie jeszcze należy......

    a mnie krew zalewa jak widze takich pacanow, co zamiast udzielic odpowiedzi
    na pytanie, wdaja sie w takie przyglupie nikomu niepotrzebe dywagacje,
    nie potrzebny jej balast w postaci bylego meza mieszkajacego z nowa laska,
    ktory zostawia sobie furtke bezpieczenstwa na wypadek gdyby ta nowa kopnela
    go w dupe i nie mial dachu nad glowa

    on chce miec czyste konto tak jak i on ma, takie to dziwne?
    nic od niego nie chce tylko chce sie od niego raz na zawsze uwolnic i poczuc
    troche swobody, proponuje zdjac klapki z oczu

  • 14. Data: 2004-09-07 13:39:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "agati_m" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Twoim
    > miejscu, by Tobie cos takiego sie nie przytrafiło...

    nie dyskutuj z ciemniakami ktorzy nie potrafia przeczytac 5 linijek tekstu
    bez zrozumienia :)
    dorosna to zrozumieja ze zycie nie jest czarno biale

  • 15. Data: 2004-09-07 13:54:54
    Od: "Magda" <M...@c...spamu>

    > To tak trudno zrozumiec, ze ja tez chce miec normalne zycie, bez kogos,
    kto
    > mnie udręcza?
    > Panowie, solidarnosc plemników jest tu zupelnie niepotrzebna....

    To ja Ci odpisze jako kobieta i wybacz ale jakos nie czuje z Toba
    solidarnosci jajnikow. Jak Ci zalezy na spokoju to wystap o podzial majatku
    a nie chcesz miec wszystko dla siebie. Wtedy Ty dostaniesz pol (to juz inna
    sprawa czy zasluzylas ale takie prawo) i on pol. A tak w ogole to pewnie
    WCALE sie nie mscisz i WCALE nie jestes zazdrosna o to ze maz z Toba nie
    mieszka :))) Wcale sie nie dziwie ze facet mieszka z kims innym... Nie masz
    kobieto za grosz honoru i probujesz zagarnac wszystko dla siebie. Ech szkoda
    nerwow na takie jak Ty! Nie pozdrawiam. Magda

  • 16. Data: 2004-09-07 13:59:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Myślę, że bezczelność to cecha osobnicza, a nie - przypisana do płci.

    tez tak mysle, ale takie zagrania sa bardzo czeste wlasnie u kobiet.
    Niektore to sa na tyle wyrafinowane w tym co robia ze oskarzaja
    bylych o pedofilie czy maltretowanie (dobra rada adwokata).
    I nie dosc ze chcą mu wszystko odebrac to jeszcze zniszczyc czlowieka.

    P.

  • 17. Data: 2004-09-07 14:01:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie dyskutuj z ciemniakami ktorzy nie potrafia przeczytac 5 linijek tekstu
    > bez zrozumienia :)
    > dorosna to zrozumieja ze zycie nie jest czarno biale

    a co tutaj jest do zrozumienia?

    P.

  • 18. Data: 2004-09-07 14:02:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    kopnela
    > go w dupe i nie mial dachu nad glowa
    >
    > on chce miec czyste konto tak jak i on ma, takie to dziwne?

    a moze to Pani Agata "dala dupy" i dlatego sie wyprowadzil, nie pomyslales?
    takie to dziwne? Bo sie sie zdarza niz opisana przez Ciebie sytuacja.

    P.

  • 19. Data: 2004-09-07 14:12:48
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bylych o pedofilie czy maltretowanie (dobra rada adwokata).
    > I nie dosc ze chcą mu wszystko odebrac to jeszcze zniszczyc czlowieka.

    Myślę, że tyle ile Ty mógłbyś podać przykładów bezczelności kobiecej, tyle
    niemal każda kobieta mogłaby podać przykładów bezczelności męskiej...

    Monika

  • 20. Data: 2004-09-07 14:13:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a moze to Pani Agata "dala dupy" i dlatego sie wyprowadzil, nie
    pomyslales?
    > takie to dziwne? Bo sie sie zdarza niz opisana przez Ciebie sytuacja.

    tylko ze to on mieszka z kobitka a ona sama, dziwne nie, bo wg twojego toku
    rozumowania powinno byc na odwrot

    zreszta jak juz napisalem nie zakumales tekstu pierwszego
    nie odrozniasz mieszkania komunalnego od wlasnosciowego
    i pomijajac kto zawinil, bo nie masz zielonego pojecia kto, skoro sa po
    rozwodzie, skoro mieszka z inna i wziol samochod, powinien sie z mieszkania
    wymeldowac, bo i tak nie jest ani jego ani jej, a tym sposobe wiaze kobiecie
    rece i szczerze powiedziawszy to ja na jej miejscu juz dawno postawil bym go
    przed faktem (jesli takie prawo istnieje) ze albo placi albo sie
    wymeldowuje