  • 111. Data: 2004-09-12 14:59:41
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niestety, tak to wyglądało, jakbyś mówił. Zresztą, po tej wypowiedzi,
    > agati_m już Ci podziękowała za dyskusję, to też o czymś świadczy.

    swiadczy o tym ze rozmawia tylko z tymi co uwierza w kazda brednie.

    > Za stara jestem na wchodzenie do kibli w liceum. Ale powiem Ci, co mówi
    > stare przysłowie pszczół "Kto z kim przestaje, takim się staje". Istnieją
    > też teorie mówiące o tym, że obracamy się w takim towarzystwie, jakie
    sobie
    > swoją osobowością przyciągniemy, może więc podsłuchujesz w nieodpowiednich
    > kiblach?

    nie podsuchuje w kiblach, tylko Panienka mi powiedziala bo slyszala nie
    jeden raz takie rozmowy.

    a to ze jestes za stara to wiele tlumaczy, po wojnie wiele sie zmienilo,
    wiec moze warto bys do kibli czasem zagladnela by byc w temacie:-)

    pozdrawiam
    P.

  • 112. Data: 2004-09-12 21:33:07
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik idiom napisał:

    > Pewnie. Nie to co Ci wspaniali mężczyźni, którzy wcale nie patrzą, żeby
    > laska miała duże bufory, talię osy i była seksownie ubrana :D
    > Inna sprawa, że facetom to się zmienia - tak koło 80-tki :D

    hola, hola, ja nie mowie, ze jestem przydki, mam brzydką pupę, marne
    bicepsy, tylko ze jezdze marna skodzinką, a nie mesiem, ja sie jej nie
    pytalem czy jej ojciec ma dobrze prosperujaca firme, domek w gorach,
    nad morzem i na mazurach
    wiec nie widze związku buforów i osy do jej materialnych wymagań.
    --
    Pozdr.Richat

  • 113. Data: 2004-09-13 05:49:33
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nad morzem i na mazurach
    > wiec nie widze związku buforów i osy do jej materialnych wymagań.

    A szkoda :) Ponieważ tak są obie płcie poukładane, że faceci szukają za
    partnerki (potencjalne matki własnych dzieci) osobników zdrowych i dobrze
    rozwiniętych, które gwarantują zdrowe potomstwo. A z kolei samiczki szukają
    facetów, którzy wspólnemu potomstwu zapewnią gniazdo i pokarm.
    Obie opcje są naturalne, bo wynikają z róznic w płci.
    Dla facetów najważniejszy jest (przy pierwszym kontakcie) wygląd, kobiety na
    coś innego zwracają uwagę.

    pozdr

    Monika

  • 114. Data: 2004-09-13 07:06:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > swiadczy o tym ze rozmawia tylko z tymi co uwierza w kazda brednie.

    Albo o tym, że rozmówca zszedł poniżej poziomu, do którego jest się w stanie
    dostosować.

    > nie podsuchuje w kiblach, tylko Panienka mi powiedziala bo slyszala nie
    > jeden raz takie rozmowy.

    Yhm, fajny jesteś, nie dość , że doświadczenie życiowe czerpiesz z seriali,
    to jeszcze wierzysz we wszystko, co Ci panienki powiedzą;-)

    > a to ze jestes za stara to wiele tlumaczy, po wojnie wiele sie zmienilo,
    > wiec moze warto bys do kibli czasem zagladnela by byc w temacie:-)

    Po której wojnie? Ja do kibli zaglądać nie muszę, żeby mieć wiedzę na temat
    tego, co się w życiu dzieje:-P

    --
    pozdrawiam
    krys

  • 115. Data: 2004-09-13 07:09:37
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > ja pitole. Chlopie. Nie wyczytalem podalem jeden przypadek w ktorym
    > bezczelne byloby wymeldowywanie przez Agati Meza.

    Jestem kobietą. Po co podawałeś temn przypadek, skoro nie ma związku ze
    sprawą?

    > Przy zalozaeniu ze zostal zdradzony widzisz cos wtym zlego ze mieszka u
    > jakiejs babki?

    > mam zwyczaj odpowiedac na to co czytam, a nie czytac calay watek a pozniej
    > jak jebniety szukac te na ktore
    > chcialem odpowiedziec.

    No to się potem nie dziw, że "jak Cię widzą, tak Cię piszą"

    --
    pozdrawiam
    krys

  • 116. Data: 2004-09-13 09:49:03
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik idiom napisał:

> [...]
    > Obie opcje są naturalne, bo wynikają z róznic w płci.
    > Dla facetów najważniejszy jest (przy pierwszym kontakcie) wygląd, kobiety na

    no to chyba 90% spoleczenstwa jest po****na, a raczej zenskiego
    spoleczenstwa, bo wybacz ale w polsce bardzo maly odsetek mezczyzn
    jezdzi mesiami i ma ful kasy zeby zapwenic swemu potomstwu gniazdko i
    jedzonko na najwyzszym poziomie, co nie znaczy ze facet jezdzacy
    autobusem nie jest w stanie zapewnic tego samego tylko ze na nizszym
    poziomie, zastanow sie nad tym i twoja zensak spolecznosc rownierz

    --
    Pozdr.Richat

  • 117. Data: 2004-09-13 10:14:47
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > autobusem nie jest w stanie zapewnic tego samego tylko ze na nizszym
    > poziomie, zastanow sie nad tym i twoja zensak spolecznosc rownierz

    Tak krawiec kraje, jak mu materiału staje - jak nie ma facetów w mesiach, to
    się obniża wymagania.

    I dzięki temu rozmnażają się zarówno faceci w Skodach jak i kobiety o
    wyglądzie innym niż J. Lopez.

    Ale nie ma się co oburzać na mechanizmy, które zachodzą w naturze :D

    pozdrawiam radośnie, poniedziałkowo

    Monika :)

  • 118. Data: 2004-09-13 10:36:51
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik idiom napisał:

> [...]
    > wyglądzie innym niż J. Lopez.
    >
    > Ale nie ma się co oburzać na mechanizmy, które zachodzą w naturze :D

    no wlasnie takimi kategoriami kieruja sie kobiety, mesio, skora i
    komora, a ja nie szukam j. lopez, tylko calkiem czegos innego
    --
    Pozdr.Richat

  • 119. Data: 2004-09-13 10:44:08
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik idiom napisał:

    > Ja też nie szukam mesia, ale to, że jesteśmy wyjątkami o niczym nie
    > świadczy - przedstawiłam Ci co rządzi zwierzętami, którymi są i ludzie.
    >
    > BTW gdybyś zapytał wprost, każdego osobnika, to żadna kobieta nie
    > przyznałaby się, że kieruje się kasą, a żaden mężczyzna - że fizycznością,
    > więc takie wyznania jak Twoje czy moje zasadniczo nie mają żadnego
    > znaczenia.... ;)

    niby masz racje, ale wg mnie to od parnera zyciowego oczekuje sie czegos
    innego, a od parnera przygodnego oczekuje sie wlasnie buforow i mesia :)

    --
    Pozdr.Richat

  • 120. Data: 2004-09-13 10:44:37
    Od: "idiom" <i...@w...pl>