  • 31. Data: 2005-01-27 09:50:23
    Temat: Re: jade samochodem, policiant macha lizakiem
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przeciez zawsze mozna tel wylaczyc i w takim stanie oddac policjantowi.
    > Niech sobie robi z nim co chce (w granicach swoich kompetencji), a bez
    PINu
    > nic przywatnego nawet przypadkiem nie znjadzie sie przed jego oczami.
    Nie
    > mam tel pod reka, ale IMEI chyba mozna sprawdzic bez obecnosci SIMkarty?

    nalepke tylko, bez karty mozna jedynie pod 112 zadzwonic, kod
    wyswietlajacy imei nie dziala,
    w noki sprawdzalem... chyba ze wtedy inaczej sie wpisuje

    P.

  • 32. Data: 2005-01-27 10:12:50
    Od: "Misiek[POZ]" <t...@o...pl>

    > nalepke tylko, bez karty mozna jedynie pod 112 zadzwonic, kod
    > wyswietlajacy imei nie dziala,
    > w noki sprawdzalem... chyba ze wtedy inaczej sie wpisuje

    Bez sima mozna bez bolu sprawdzic IMEI telefonu w zasadzie w kazdym modelu
    komorki a w Nokiach mozna zdjac Sim-Locka. Niemniej jesli dobrze pamietam to
    posiadanie telefonu komorkowego jest traktowane przez Policjanta jako
    podejrzenie posiadania kradzionego telefonu i stad prawo do rewizji...
    podobnie jak posiadanie kompa daje podejrzenie, ze posiadmay pirackie
    oprogramowanie i Policjant bez nakazu ma prawo sprawdzic czy posiadasz
    licencje na uzytkowanie systemu.

  • 33. Data: 2005-01-27 13:51:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bez sima mozna bez bolu sprawdzic IMEI telefonu w zasadzie w kazdym
    modelu
    > komorki

    >a w Nokiach mozna zdjac Sim-Locka.

    a co to ma do rzeczy?

    Niemniej jesli dobrze pamietam to
    > posiadanie telefonu komorkowego jest traktowane przez Policjanta jako
    > podejrzenie posiadania kradzionego telefonu i stad prawo do rewizji...

    nic bardziej glupiego nie czytalem, tak to mozna traktowac kazdy ubior,
    kazda rzecz jaka posiadamy

    > podobnie jak posiadanie kompa daje podejrzenie, ze posiadmay pirackie
    > oprogramowanie i Policjant bez nakazu ma prawo sprawdzic czy posiadasz
    > licencje na uzytkowanie systemu.

    facet smieszny jestes! aby bez nakazu wejsc do chaty musi byc to czynnosc
    nie cirepiaca zwloki i uzasadnione
    podejrzenie. A nie jak cos posiada to byc moze nielegalnie bo wiekszosc
    polakow kradnie.

    P.

  • 34. Data: 2005-01-28 10:43:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z reguły pod nakleją jest karteczka. Ale i bez SIM karty można IMEY
    > sprawdzić.

    no to pradopodobnie pomylilem sytucje gdy mam kartem wlaczam telefon i
    zamiast
    pinu chce sprawdzic imei, jak jest wyjeta to faktycznie mozna