  • 1. Data: 2003-02-03 12:35:05
    Temat: Re: instalacja pirackiego oprogramowania
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Instaluje zleceniodawcy pirackie oprogramowanie, z nosnika dostarczonego
    : przez zleceniodawce(jest on swiadom stanu prawnego tego oprogramowania),i
    : wystawiam za ta usluge fakture na "uslugi informatyczne".
    : I teraz pytanie - czy moge byc za to pociagniety do odpowiedzialnosci??

    skąd wiesz, że pirackie?

    : i jak to by bylo gdybym zainstalowal z wlasnego nosnika??

    oj nieładnie, nieładnie :)

  • 2. Data: 2003-02-03 12:38:09
    Temat: instalacja pirackiego oprogramowania
    Od: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Zastanawia mnie takie zagadnienie:
[...]

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-02-03 12:59:15
    Temat: Odp: instalacja pirackiego oprogramowania
    Od: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl>

    > skąd wiesz, że pirackie?

    no, rzeczywiscie "niewiem", przecież to moze byc "kopia bezpieczenstwa"

    > : i jak to by bylo gdybym zainstalowal z wlasnego nosnika??
    >
    > oj nieładnie, nieładnie :)

    wiem, ze nie ladnie, ale student tez ma nieladne stypendia :(

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-03 13:20:46
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-02-03 13:22:00
    Temat: Re: Odp: instalacja pirackiego oprogramowania
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b1lomu$4il$1@news.lublin.pl>, xmarcel wrote:
    > wiem, ze nie ladnie, ale student tez ma nieladne stypendia :(

    Ciekawe ile czasu musi jeszcze upłynąć aby do co poniektórych dotarło że
    brak pieniędzy nie jest usprawiedliwieniem dla kradzieży. Na samochód i
    radio do niego pewnie też cie nie stać?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2003-02-03 13:46:00
    Od: "mario" <v...@i...pl>

    naz składanym zamówieniu wystarczy dodać
    klauzulę:

    12) Oprogramowanie systemowe: .............................
    /adn: wpisać nazwę nabywanego systemu operacyjnego, w przypadku instalacji
    oprogramowania
    klienta wpisać: oprogramowanie klienta, podpis klienta potwierdza powyższą
    deklarację/

    nic lepszego mi do głowy nie przychodzi....
    btw: na karcie gwarancyjnej można zrobić to samo - i jesteś zwolniony z
    ewentualnych następstw kontroli
    legalności instalowanego oprogramowania

    mario

  • 7. Data: 2003-02-03 13:54:27
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 8. Data: 2003-02-03 13:55:41
    Od: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl>

  • 9. Data: 2003-02-03 14:05:40
    Temat: Odp: Odp: instalacja pirackiego oprogramowania
    Od: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl>

    > Ciekawe ile czasu musi jeszcze upłynąć aby do co poniektórych dotarło że
    > brak pieniędzy nie jest usprawiedliwieniem dla kradzieży. Na samochód i
    > radio do niego pewnie też cie nie stać?

    wzasadzie to sie zgadzam z Twoja opinia, no ale to jest grupa o prawie a nie
    moralnosci. ;)

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-02-03 14:18:09
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b1lsjf$953$1@news.lublin.pl>, xmarcel wrote:
    > wzasadzie to sie zgadzam z Twoja opinia, no ale to jest grupa o prawie a nie
    > moralnosci. ;)

    A takie kretyńskie próby usprawiedliwienia to prawo czy kaleka moralność?
    :)

    --
    Marcin