  • 71. Data: 2010-10-01 11:27:58
    Temat: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Massai napisal:
    > Czyli co, chcesz udupić kogoś, to mu wyślij w paczce zza granicy parę
    > gram heroiny?
    > I jeszcze daj anonimowy cynk na policję że on co jakiś czas dostaje
    > takie przesyłki ;-)

    I coś takiego jest możliwe. A w swoim czasie ludzie rechotali,
    że Kaczyński nie chce mieć konta. Zrobię ci wpłatę z Kajmanów
    i dam cynk do GIIF, to z dużym prawdopodobieństwem będziesz
    miał pobudkę o 6 rano.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 72. Data: 2010-10-01 13:12:03
    Temat: Re: import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    > Ale ta obudowa i nalepka to także wszystkie prawa wynikające dla
    > SanDiska. Dura lex sed lex. Podrabiający Chińczyk nic nie wymyślił,
    > tylko rżnie cudzy dorobek. Wątkotwórca raczej straci towar, o ile SanDisk
    > udowodni, że to podróbki. Niestety, poszkodowanemu pozostaje tylko czysto
    > teoretyczna możliwość dochodzenia odszkodowania od sprzedawcy.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    dostalem od firmy prawniczej na moja prosbe takie papiery

    moze ktos zerkanc i powiedziec co o tym mysli ?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8291c6582fff8d1
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fe8e319694c519e
    .html

    godzic sie czy walczyc ?

  • 73. Data: 2010-10-01 14:58:55
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-10-01 15:12, bartek pisze:

    > dostalem od firmy prawniczej na moja prosbe takie papiery
    >
    > moze ktos zerkanc i powiedziec co o tym mysli ?

> [...]

    Co do naruszenia znaków - nie ma dyskusji - trzeba się zgodzić.
    Wardyńscy to akurat kancelaria, która prowadzi dużo takich postępowań,

    Dyskusja winna być co do kwoty, jakiej sobie życzą, lubią sobie dużo
    zażyczyć,
    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 74. Data: 2010-10-01 15:52:29
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    .html
    >>> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fe8e319694c519e
    .html

    > I tutaj bym sie mocno zastanowl bo one sa zgloszone w alicante a z tego co
    > mi wiadomo w polscenie nie dziala ochrona patentowa amerykanskich znakow.
    > Co innego jakby byl to zgloszony znak w polkim urzedzie patentowym.

    hmmm
    ?
    konieczko nakresl cos wiecej

  • 75. Data: 2010-10-01 16:51:22
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-01 18:41, konieczko pisze:

    > http://www.uprp.pl/polski
    >

    > Znadz prawnika od prawa patentowego i poprostu zapytaj czy sandisk jest
    > znakiem towarowym chronionym w polsce. jesli nie a wydaje mi sie ze tak
    > to moga cie w dupe pocalowac.

    Wystarczy, że jest chroniony w Unii Europejskiej
    http://oami.europa.eu/ows/rw/pages/CTM/communityTrad
    eMark/communityTradeMark.en.do

  • 76. Data: 2010-10-01 17:26:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/01/2010 05:52 PM), bartek wrote:
    [...]
    > hmmm
    > ?
    > konieczko nakresl cos wiecej

    2 uwagi natury ogólnej: 1. naprawdę zatrudnienie prawnika się opłaci, 2.
    uważałbym z radami konieczki

    p. m.

  • 77. Data: 2010-10-01 18:42:54
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-01 17:52, bartek pisze:

    > hmmm
    > ?
    > konieczko nakresl cos wiecej
    Daj spokój, konieczko to troll.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 78. Data: 2010-10-01 18:51:08
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-01 20:45, konieczko pisze:

    > Sam jestes troll pedale zajebany

    QED
    :)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 79. Data: 2010-10-01 18:58:14
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    konieczko <t...@o...pl> wrote:

    > Zaczal bym od porady prawnej i prostego pisma z pieczatka radcy
    > prawnego badz dobrej kancelarii. Z tego co znalazlem w necie Sandisk
    > nie jest znakiem chronionym w polsce wiec moga ci skoczyc.
    > Kancelaria ktora ich reprezentuje liczy na to ze trafila na frajera a
    > dzialaja na zlecenie dystrybutora na polske nie producenta ze stanow.

    Przestań pisać bzdury na tematy na ktorychsie nie znasz. Sandisk jest
    chroniony w Polsce bo jest chroniony w Unii. Tyle w temacie.
    --
    RR w podrozy, sygnaturka zostala w domu.

  • 80. Data: 2010-10-01 20:22:20
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    > Wal sie na ryj , lizesz dupe sandiskowi i amerykanskim zydkom?

    hola hola, my nie o tym tutaj.

    czy ktos mi mniej wiecej podpowie tylko w temacie

    isc do sadu czy brac ugode?????
    i placic fr..... kase?