  • 91. Data: 2010-10-05 08:08:33
    Temat: Re: [OT] Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:

    > Choćby służby celne, lub inne ważne powody.

    Et, szutnik - latanie w powietrzu to naprawdę co innego niż przewóz
    towarów ciężarówką przez granicę. Zamknięcie lotniska to ściśle
    określone sytuacje, dobrze opisane w przepisach i procedurach.

    Odpowiedź na zagadkę: oblodzony pas.

    Jeszcze został ostatni, trzeci powód. Pomyśl :)

    andy_nek

  • 92. Data: 2010-10-05 15:31:33
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sytuacje, dobrze opisane w przepisach i procedurach.
    >
    > Odpowiedź na zagadkę: oblodzony pas.
    >
    > Jeszcze został ostatni, trzeci powód. Pomyśl :)

    Nie szutnik.
    To informacja ze strony służb celnych w US.
    Jak widać, nawet "podpadówa" przewoźnika może skończyć się wymówieniem mu
    zgody na lądowanie. Tylko jemu.
    Sytuacja nie dotyczy ladowania awaryjnego.
    Zdaje się, że nieco odjechalismy od meritum, bo w Smoleńsku jak donoszą
    media (n.p. białoruskie, żeby nie było, że pisowskie) nie wszystko było
    super. Pojawiła się informacja o wadliwej radiolatarni oraz brakach w
    oznakowaniu pasa. Póki co, nie słyszałem, aby została zdementowana. Czy w
    takiej sytuacji, bez ILS, kontrola może odmówić zgody na lądowanie (nawet,
    jeżeli ma ważne uprawnienia, co ostatnio poddano w wątpliwość)?
    Co do uprawnień kontroli naziemnej - wyszukanie "low visibility procedure
    air traffic control" pozwala na znalezienie punktu w procedurach:
    The following procedure shall be followed by the Air Traffic Control and the

    pilots of all airlines for operations during low visibility conditions.

    - The pilots while requesting for start up, in addition to the normal
    procedure

    of intimating POB, security check, parking stand number shall also provide

    the following information;

    -- "CREW, CAT IIIA/B CAT II (as applicable to individual case),

    QUALIFIED" and

    -- "ALL DOORS ARE CLOSED".

    No na mój gust oznacza po prostu zamknięcie lotniska. Czy jest to równoważne
    z odmową zgody na lądowanie (nie będące lądowaniem awaryjnym)? Per saldo
    chyba tak, choć zwać się może różnie.
    Jeżeli sią zatem nie mylę wniosek jest następujący - kontrola może
    wprowadzić stan wykluczający podjęcie próby normalnego lądowania na
    lotnisku, nawet jeżeli jest to "zwykłe" ograniczenie widoczności.

  • 93. Data: 2011-03-28 20:11:33
    Temat: Re: import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2010-10-03 20:26, Tomy M. pisze:

    > Złożyć zawiadomienie o przestępstwie pt. "zostałem oszukany
    > przez Chińczyka o imieniu ..... i nazwisku .... na co mam
    > dowody w postaci .....
    > Sprawa z KK to podstawa dalszej OBRONY w sprawie cywilnej.

    heh :/

    ktos ciekawy jaki wynik ?;]

  • 94. Data: 2011-03-28 20:15:43
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > heh :/
    >
    > ktos ciekawy jaki wynik ?;]

    tak

  • 95. Data: 2011-03-28 20:21:09
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 22:11, bartek pisze:

    > ktos ciekawy jaki wynik ?;]

    Chyba raczej ugoda? No "pochwal się", będzie przestroga dla innych.

    --
    MZ

  • 96. Data: 2011-03-28 20:47:29
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-28 22:21, MZ pisze:

    > Chyba raczej ugoda? No "pochwal się", będzie przestroga dla innych.

    ugoda?
    w ostatni dzien dwie firmy nagle do mnie dzwonily i wrecz prosily zebym
    sie podpisal i zniszczyl towar na ich koszt, ze nic nie bede placic oni
    wszystko pokryja........ tak jakos wyszlo chyba sie czegos bali ?

    nic mi nie zrobili... sprawe zglosilem do prokuratury i to chyba
    zadzialalo...
    generalnie to wyglada tak... zamowi teraz 100 osob... moze komus sie uda
    sprowadzic komus nie... a oni musza wynajmowac teraz dla tych 100 ta
    firme prawnicza placic im kase a to wszystko da rade umorzyc...i sa
    tylko stratni...
    aha
    no i serwis gdzie to kupilem oddal mi kase z nadwyzka.... :/

    tylko trzeba bylo czasu zmarnowac na tlumaczenia na policji i w uc ...
    moj czas mojej mamy zony...

    a poza tym jak tu mozna mowic o ugodzie ?
    sprowadzasz oryginalny produkt kwestionuja ze nieoryginalny no to jak ?
    na allegro kupujesz tez z zalozeniem ze podrobka?
    skoro ktos pisze oryginalny to dopiero w momencie odebrania mozna tutaj
    cos zakwestionowac