  • 1. Data: 2010-09-28 12:58:08
    Temat: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    Witaj sprawa wyglada tak

    z chin zamowilem i faceta, oryginalne (tak twierdzil) pamieci

    sandisk 32gb

    celnicy z dhl zrewirowali paczke,
    zobaczyli te pamieci zadzwonili do firmy np sandisk

    firma sandisk wynajela prawnika chyba

    prawnik do mnie zadzwonil i powiedzial

    warunki ugodowe

    1. niszcze towar na swoj koszt w urzedzie celny
    2. podpisuje zobowiazanie ze nie bede sprowadzal towaru z chin
    3. place 2000zl za to ze musieli podjac kroki

    lub nie ugodowe jeszcze nie wiem jakie

    co robic w tej sytuacji jestem udupiony>?

    przeciez zamawialem oryginal......... co sie okazalo nie prawda.
    mam jakies szanse prawa cokolwiek ?

    czy jestem juz pogrzebany?

    mozliwe to ?
    zamawiam oryginal sandisk na podstawie zdjec stwierdza ze to nie oryginal i
    takie sankcje ?

  • 2. Data: 2010-09-28 13:02:28
    Temat: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 28 Wrz, 14:58, "bartek" <b...@...pl> wrote:

    [ciach]

    1. Napisz po polsku.
    2. DHL na pewno nie ma własnej służby celnej.

  • 3. Data: 2010-09-28 13:08:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 14:58:08 +0200, bartek napisał(a):

    > zamawiam oryginal sandisk na podstawie zdjec stwierdza ze to nie
    > oryginal i takie sankcje ?

    Jakie sankcje? ;-)
    Znajomy 2 lata temu wpadł na pomysł życia -- z okazji zaczynających się
    mistrzostw świata za oszczędności życia kupił podróbek koszulek w jakich
    latają polscy piłkarze. No i tyle na ten temat ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2010-09-28 13:11:52
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > 2. DHL na pewno nie ma własnej służby celnej.

    Ma własną agencję celną. Celnicy normalnie odprawiają przesyłki
    wchodzące i wychodzące.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 5. Data: 2010-09-28 13:12:16
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    zamowilem z chin karty sandisk 32gb
    cena okazyjna, no ale wiadomo jak to w chinach

    towar smigal dhl'em

    odprawa celna,
    rewizja paczki

    telefon do sandiska ze maja takie karty czy to oryginal

    3 dni czekania,

    dzwoni do mnie prawnik niby od sandiska.

    i przedstawia warunki ugodowe o ktorych wspomnialem

    czy to znaczy ze nie mozna sciagac z chin ?przeciez oni tam sowja fabryke
    tez maja nie jedna.

    mam jakies szanse czy dac sie obic i placic ?:(

    .googlegroups.com...

  • 6. Data: 2010-09-28 14:19:10
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    To zalezy ile utopiles kasy i czy stac cie na prawnika ! Ewentuaqlnie
    mozesz sie zobowiazac do usuniecia logo sandisk z obudowy bo w sumie
    tylko to moze tobie ferma sandisk zarzucic.

  • 7. Data: 2010-09-28 14:32:51
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    potrzbuje konkrety,
    sandsik reprezentuje firma
    bardzinski spolka prawnikow jakis.

    :////
    ale wpadlem nieswiadomie co za szit!!!!!!
    co robic

    wtopilem 1000$

  • 8. Data: 2010-09-28 14:33:25
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    a moge sie zobowiazac do zniszczenia paczki i nic wiecej reszte oddac do
    sadu czy to nic nie da?

  • 9. Data: 2010-09-28 15:06:58
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > wtopilem 1000$

    to przepadło.
    Teraz pilnuj zęby nie wtopić wiencej
    Odpowiedz grzecznie żeby spadali na drzewo ze swoja "ugodą"
    Jeśli NIE udowodnio ci że działałeś w złej wieże grozi ci TYLKO przepadek
    towaru.
    Przygotuj do sprawy maile, dokumewnty firmowe itp

    jk

  • 10. Data: 2010-09-28 15:20:39
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    malgosia
    skad takie informacje ?

    caly czas rozmawiam z tym typem co mi to wyslal i mu mowie ze wyslal mi
    podrobki a ten pisze ze wszystko jest ok zebym zaplacil podatek