  • 31. Data: 2010-09-29 06:26:14
    Temat: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    a czy ktos sie orientuje czy byly juz takie sprawy '/
    bo ja kwidzialem na internecie to byly ale nie znam wynikow
    nie wiem jak to sprawdzic ?
    gdzie mozna sprawdzic wynik podobnej sprawy bo wiem ze nie jestem 1....

  • 32. Data: 2010-09-29 06:33:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

    > Strasza, chca po prostu zarobic.

    dokladnie, tak naprawde to te pamieci moga byc nawet oryginalne, a oni nie
    chca aby wchodzily do obrotu taniej i poza ich dystrybucja

  • 33. Data: 2010-09-29 06:56:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Nikomu się czerwona lampka nie zapaliła, że w sumie znana firma sprzedaje
    > swoje produkty z Chin za bezcen skoro skoro sama ma znacznie wyższe ceny?

    Normalny towar na rynku. Firma sprzedaje komuś, ten ktoś kolejnemu itd. Skąd
    wiesz za ile producent sprzedaje dystrybutorom ?

    > To tak na przyszlość jakby wam ktoś oferował oryginalny iphone po 8
    > dolarów za sztukę.

    A co to jest iphone ?

  • 34. Data: 2010-09-29 07:04:45
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    Panowie
    prosze na temat,
    dzis ide dodatkowo do prawnika

    oczywiscie moge zniszczyc rzeczy,
    sandisk niby stwierdzil na podstawie zdjec ze to podrobki
    ciekawe jak........
    kto mu je wyslal
    ah szkoda mowic

  • 35. Data: 2010-09-29 08:37:23
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 08:33:30 +0200, szerszen napisał(a):

    > dokladnie, tak naprawde to te pamieci moga byc nawet oryginalne, a oni nie
    > chca aby wchodzily do obrotu taniej i poza ich dystrybucja

    I to jest glowny, i jedyny powod - bo sciaga *poza* oficjalnym kanalem
    dystrybucji. A ze sciaga to z chin, to jak sandisk sie uprze, to moze sporo
    smrodu narobic. Nie wiem jak wyglada sprawa od strony prawnej teraz, ale
    firma w ktorej pracowalem ok 10 lat temu probowala zrobic taki sam myk -
    zarobic na monitorach Philipsa zakupionych w duzych ilosciach w Austri, a
    ktore byly duzo tansze niz te w oficjalnej dystrybucji Philips Polska (to
    byl czas przed wejsciem Polski do UE) Philips sie oczywiscie zorientowal, ze
    wzgledu na ilosc. I narobil niezlego smrodu, wiem, ze wtedy mieli do tego
    jakies podstawy prawne, problemy z certyfikatami, z gwarancjami, itp. Nie
    podam szczegolow - za nisko wtedy w firmie bylem - powiem tylko jak sie
    skonczylo. W efekcie firma poszla na ugode z Philipsem, wlaczyli to jakos w
    oficjalna dystrybucje (bo dostalismy karty gwarancyjne) a firma zamiast
    zarobic stracila.

    Zapewne prawo sie zminilo od tego czasu. ale dla autora i tak najlepszym
    rozwiazaniem bedzie adwokat

    --
    Mark

  • 36. Data: 2010-09-29 08:40:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 10:37:23 +0200, Mark napisał(a):

    > I to jest glowny, i jedyny powod - bo sciaga *poza* oficjalnym kanalem
    > dystrybucji.
    (...)
    > Zapewne prawo sie zminilo od tego czasu. ale dla autora i tak najlepszym
    > rozwiazaniem bedzie adwokat

    Na dziś zmieniło się o tyle, że wystarczy wprowadzenie towaru na obszar
    EOG, żeby mucha nie siadała.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 37. Data: 2010-09-29 09:31:58
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    IMO tylko prawnik.
    Za swojej strony możesz zapytać sprzedawcę o źródło towaru, i sprawdzić, czy
    nie jest to przypadkiem legalny towar przeznaczony do dystrybucji na rynkach
    azjatyckich (lub 3-go swiata).

  • 38. Data: 2010-09-29 09:59:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    bartek wrote:

> [...]
    > dzis ide dodatkowo do prawnika
    >
    > oczywiscie moge zniszczyc rzeczy,
    > sandisk niby stwierdzil na podstawie zdjec ze to podrobki

    Karty sandiska są stosunkowo często podrabiane, kiedyś nawet widziałem
    taki samouczek sandiska - jak odróżnić oryginał od podróbki.
    O tu są dwa:

    http://reviews.ebay.com.au/FAKE-SanDisk-Extreme-Comp
    act-Flash-Cards-Expo
    sed_W0QQugidZ10000000001449653

    http://martybugs.net/articles/fakesandisk.cgi

    Poczynając od logo, kolorystyki itp pierdół, po prostacką wyszukiwarkę
    numerów seryjnych i porównanie z cechami karty - podrabiaczom nie chce
    się nawet dopasowywać numerów do np. pojemności karty.

    Na stronie sandiska można spróbowac zarejestrować produkt podając numer
    seryjny i w ten sposób sprawdzić czy jest oryginalny.

    Więc spokojnie na podstawie dobrych zdjęć byli w stanie poznać czy
    oryginały czy podróbki.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 39. Data: 2010-09-29 15:00:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *bartek* napisał(-a):

    > Panowie
    > prosze na temat,

    No to jak koncert życzeń, to ja też zaszaleję. Mam prośbę żebyś pisał
    pod cytowanym tekstem, a nie nad. Ułatwi to śledzenie wątku nie tylko
    mnie, ale i innym. A jakbyś jeszcze ustawił kodowanie, to byłaby
    rewelacja. Z góry dziękuję.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 40. Data: 2010-09-29 15:50:39
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    poprosze o linka
    chetnie sie zastosuje
    choc w tym temacie zadnych konkretow nie bylo